bruno Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det nye forumet er lekkert, men det virker ikke som det skal i Mozilla 1.4. Menyen på venstre side er nesten borte, ikonene vises i høyrekanten av ramma, men teksten er borte. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det gjør det i IE også. Alt i alt virker hele opplegget lite gjennomtestet... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvordan har PM-innboksen min klart å bli full???? Og hva har egentlig "messenger" med dette å gjøre? Litt Norwenglish er det, men det kunne vel stått enten "messages" eller "beskjeder"? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Vises helt fint i Opera, utrolig nok. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvordan har PM-innboksen min klart å bli full???? 5 meldinger er maks, inkludert sendte meldinger. Ta en titt på "Sent items" du. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvordan har PM-innboksen min klart å bli full???? 5 meldinger er maks, inkludert sendte meldinger. Ta en titt på "Sent items" du. Går utifra at du mente 50... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Funker fint i Opera? Tja... Når jeg prøver å logge inn, så får jeg opp denne siden. Kanskje det er et PEBCAC, men dog... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har lagt merke til at man ser hvor folk har vært mest aktive, men det er en feil, det virker som det alltid står "25" meldinger i det forumet (og f.eks. 11% bak, og 11% av alle mine meldinger er ikke 25, det er sikkert). Satser på at noen ansvarlige for forumet leser dette da....Det er jo nok tråder nå allerede.....("rapporter innlegg" kanskje?) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har dere det samme problemet enda? Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Benytter denne tråden til å varsle om enda en feil jeg, slik at det ikke blir unødvendig mye feil-tråder.. Trykte på "The moderating team" i Assistant.. Fikk da : .... Warning: Missing argument 1 for query() in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 80 There appears to be an error with the Forum database. You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix the error, you can contact the board administrator by clicking here Error Returned mySQL query error: mySQL error: Query was empty mySQL error code: Date: Sunday 26th of October 2003 08:29:50 PM .... Prøvde å oppdatere sida noen ganger uten at det ga resultat. Kjører Opera 7.11 om det er nyttig opplysning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå