AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 For mange år siden gikk jeg ut av et langvarig forhold, men angrer bittert i dag. Men nå i ettertid ser jeg at jeg tok et valg som jeg dessverre ikke kan ta om igjen. Her ble det mye rot, men tror dette får holde. Anonymous poster hash: a8ade...d2b Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kanskje ord til ettertanke for de som er raske til å foreslå nettopp den løsningen når det butter for noen i et forhold... Geir 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kan det være et tilfelle av en-stund-etter-jeg-slo-opp-ser-forholdet-plutselig-rosenrødt-ut-syndromet? 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Eller; "Gresset var ikke grønnere på den andre siden likevel" 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kjenner meg igjen og når jeg så klarte å kapre tilbake etter lang tid forsto jeg igjen hvorfor det ble slutt i første omgang. Forholdet er i dag dødt! Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Skjønner hva du mener. Det verste er når man bare sitter å slapper av, for eksempel på bussen og ser ut av vinduet, og får "flashbacks" til morsomme øyeblikk man hadde sammen. Det er vemodig ass. Likevel, prøv å bevisst tenke på hvorfor dere slo opp til å begynne med, og alt det som var negativt/trist og vanskelig. Angrer du deg fortsatt etter det, så kan du jo bare prøve å ta opp kontakten igjen, hvis det er det du virkelig vil. Kan likevel anbefale å vente en uke eller noe etter sommerferien for å se om du fortsatt føler det samme da, og ikke bare er i en periode der du kjeder deg eller føler deg ensom. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Er lett å tenke på gode minner, selv i forhold som var dårlige. Prøv å tenke på hvorfor det ble slutt. Tror du det ville vært bedre nå? Lenke til kommentar
sby89 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg tror i mange tilfeller at man bare savner en kjæreste, ikke nødvendigvis x-en. Det tar lang tid å bygge opp et nært forhold, og du vil muligens ikke slutte å savne x-en før du har gjort det. Prøv å date og se om du finner en interessant person det er verdt å sate på. Hvis du fortsatt savner h*n så har du kanskje gjort en feil.De fleste par som "prøver på nytt" ender jo ofte med å gå fra hverandre... Lykke til Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Vi gjør alle feil som vi angrer på. Trikset er å ta lærdom av det og bli klokere å sterkere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå