Kakeshoma Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Skulle gjerne sett et nytt SWAT-spill.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Police Quest som ios-app med micro-transactions for å lese hints eller resurrecte etter man dør. En boks popper opp med "stuck? use 50 gems to get the solution! (link til app store). "Oops, you died? 100 gems to revive or wait 24 hours" (link til app store) Evt SWAT der ammo regenerer ei kule i timen eller betale for mere. Endret 10. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Men sitter Sierra på rettighetene til Half-Life da? Det kan de da ikke gjøre da HL2 og HL2 episode 1 og 2 vel var en ren Valve-utgivelse, eller hur? Det var jo gjennom utgivelsen av HL2 at Steam kom til om jeg ikke har blitt fullstendig senil. Ja, Half-Life eller Valve har ikke noe med denne nyhetsaken å gjøre, så litt rart av skribenten å nevne HL3. Uenigheten mellom Sierra/Vivendi endte jo i søksmål og rettsak i 2004. Etter dette har Valve hatt EA som utgiver. Sierra vart jo helt nedlagt i 2008, om Sierra nå gjennoppstår er det ikke mer enn et merkenavn som Activision(som eier SIerra) vil putte på spill-esken. De har sikkert innsett at Activision-navnet ikke står høyt hos hardcore-spillerne. EA? Er ikke Valve utgiver selv? Roberta Williams er forøvrig en legende, som burde bli omtalt på Gamer.no minst like mye som sponsede bilag som viser at jenter spiller spill(?). SQ 7, LSL8 ftw!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Valve gir ut spillene sin selv digitalt på steam, selvsagt, men EA har hatt ansvaret for retail/butikk-utgivelsene. EA var også utvikler for ps3-porten av Orange Box, men etter det har Valve portet spillene selv. Endret 10. august 2014 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 SWAT hadde jeg ikke sagt nei til! SWAT 4 er enda et meget gjennomført spill, som jeg tar frem meget ofte. Ser faktisk ganske så bra ut på det visuelle Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Er det kun jeg som vil ha No One Lives Forever 3? Nope. Det hadde vært stort. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Ken Williams "You will like it". Krysser fingrene for at det er tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå