Håvard Hofstad Ruud Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Mystisk nettside pirrer nysgjerrigheten.Mulig comeback for Sierra under Gamescom Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Vokste opp med Sierra spillene. Så det her er noe av dem bedre nyhetene på lang tid for min del. Tenk om det er et nytt King's Quest spill.... Hadde blitt glad om dem bare pusset opp dem gamle spillene også jeg. Sierra har jo så mange perler... 3 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Sjekk bunnen på denne siden: http://sierra.com/etc/designs/atvi/sierra/scripts/main.js Kanskje et hint? (Noen på eurogamer som gav tipset) Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Best case: De satser på nye eventyrspill og lager et nytt King's Quest med Jane Jensen som designer, som på King's Quest 6. Mest sannsynlig: Nettbutikk ala Origin. Worst case: F2P/DLC-melkeopplegg.av en eller flere klassikere. 4 Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Min drøm hadde jo vert at de slapp ett nytt Empire Earth spill, som følger etter det første spillets fotspor, og ikke gjentar den gigantiske floppen til 3-eren. 1 Lenke til kommentar
Frostax83 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Ny King's Quest og Geometry Wars på vei...Utifra hintet til Saapa.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Sierra Soccer 2015!!! Neida. Hadde vært kult da. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Men sitter Sierra på rettighetene til Half-Life da? Det kan de da ikke gjøre da HL2 og HL2 episode 1 og 2 vel var en ren Valve-utgivelse, eller hur? Det var jo gjennom utgivelsen av HL2 at Steam kom til om jeg ikke har blitt fullstendig senil. Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Håper på en oppfølger av Metal Arms, har ventet på det i evigheter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Men sitter Sierra på rettighetene til Half-Life da? Det kan de da ikke gjøre da HL2 og HL2 episode 1 og 2 vel var en ren Valve-utgivelse, eller hur? Det var jo gjennom utgivelsen av HL2 at Steam kom til om jeg ikke har blitt fullstendig senil. Ja, Half-Life eller Valve har ikke noe med denne nyhetsaken å gjøre, så litt rart av skribenten å nevne HL3. Uenigheten mellom Sierra/Vivendi endte jo i søksmål og rettsak i 2004. Etter dette har Valve hatt EA som utgiver. Sierra vart jo helt nedlagt i 2008, om Sierra nå gjennoppstår er det ikke mer enn et merkenavn som Activision(som eier SIerra) vil putte på spill-esken. De har sikkert innsett at Activision-navnet ikke står høyt hos hardcore-spillerne. Endret 8. august 2014 av Slettet-NIoHlfL 2 Lenke til kommentar
airetam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Er det kun jeg som vil ha No One Lives Forever 3? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Sierra eies vel av Activision nå..og man vet jo hva slags ræl de har kommet med i senere tid. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Ah Sierra, husker barndommen gikk i dette jeg. http://www.mobygames.com/game/windows/front-page-sports-ski-racing Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Sierra bringer nostalgi for de fleste, men nå er de bare et selskap eid av et mye større selskap. Ikke akkurat tilbake til 90-tallet. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 SWAT 5, Gief så er jeg happy! Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Håper vi får gjensyn med SWAT serien. Har hatt så utrolig mye moro med den serien både alene og i coop. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Blir forundret hvis dette blir noe mer enn en rettighets portfolio bedrift. Endret 8. august 2014 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
KristofferAF Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Det første Empire Earth, DET var saker det! Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Syns det kunne ha komt et nytt Lords of Magic jeg..et av mine favorittspel i mine yngre dager! Lenke til kommentar
Kaesar Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Uten folkene som stod bak det originale Sierra og laget de spillene som gjorde firmaet bra så vet jeg ikke helt hva jeg tror om dette. Syns også det er en særdeles rar liste spill skribenten drar fram i saken. Om man skal nevne ting Sierra gjorde bra så burde det vel være de forskjellige -quest spillene og de gamle strategiperlene de kom med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå