Big Tone Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Debuchy har ikke imponert akkurat. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hvorfor stiller City så svakt? Trodde de hadde spart på spillerne i ICC til denne kampen. De stiller vel med de som er tilbake fra VM og som ikke er skadet. Husk at Argentinere, Brasilianere, Tyskere og Nederlendere ikke er tilbake før i morgen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Flott å se City spille så elendig. Hadde vært digg om de fikk en dårlig start på sesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Debuchy har ikke imponert akkurat. Var OK i første, men denne omgangen har han gjort mye rart. Omvendt utvikling av Chambers egentlig, som har vært meget god nå i andre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Der røk Gibbs ja. Flott. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Se der ja, nå kommer Campbell Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Flott å se City spille så elendig. Hadde vært digg om de fikk en dårlig start på sesongen.Hadde vært enda bedre om de fikk en dårlig sesong Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Det her betyr vel bare at City åpner lommeboka. Dårlig nytt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Debuchy har ikke imponert akkurat. Hvilken kamp ser du på? Syns han har vært veldig solid i dag! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Debuchy har ikke imponert akkurat. Hvilken kamp ser du på? Syns han har vært veldig solid i dag! Se der f.eks. Slipper Sinclair for lett foran seg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 3-0 slutt Litt kjedelig andreomgang. Kamper dør litt når Giroud setter 3-0. Alt i alt en god gjennomføring Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Full kontroll fra start til slutt. City frempå et par ganger, men blir aldri farlig. 3-0 mot City, selv mot andrerekka, er et resultatet jeg tar any day of the week. Deilig! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Debuchy har ikke imponert akkurat. Hvilken kamp ser du på? Syns han har vært veldig solid i dag! Så du "assisten" hans til Jovetic? Flaks for han at Chambers rydda opp. Forøvrig lett og se at Wenger tar toppkampene fra forrige sesong alvorlig når du ser holdnings-endringa etter pause. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Over 3000 dager siden Arsenal vant noe, før FA cupen. Nå har vi vunnet 2 trofeer på 85 dager! 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Dette trofeet vant ærlig talt Moyes også, så det teller ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hei. Jeg vet at du er ny til fotball, men jeg kan fortelle deg at ingen bryr seg om Community Shield troféet [...] Ingen. 5 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Heeeeeeeerlig! Pissa på City! Deilig måte å starte sesongen. Gibbs banens beste etter min mening. Utrolig hvor undervurdert han er. Burde kommet vært foran både Shaw og Baines på landslaget, men istedet ble han ikke tatt ut. Roy er jo uansett ikke så mye å skryte av. Selv om skjoldet ikke betyr allverdens er det utrolig deilig å starte med enda et trofé. Viser bare hva vi har i vente. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Så du mener at Gibbs er bedre enn Shaw og Baines basert på en god kamp mot et svakt City lag? Alle de gode kampene til Shaw og Baines er invalide altså. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Nei, jeg sier at Gibbs er vanvittig undervurdert og det har han vært lenge. Ikke vet jeg hvorfor. Han helt klart bedre enn Shaw. Baines hadde et dårlig VM, og jeg er sikker på at Gibbs kunne gjort en bedre jobb. Endret 10. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Gibbs gjorde en bra kamp, en av de beste idag. Akkurat som Debuchy som var en av de beste under Emirates Cup, men ikke idag. Gibbs trenger fortsatt å utvikle seg litt for å nå sitt potensiale, men han er definitivt god nok allerede. Alle har sine gode og dårlige dager men jeg synes hele den bakre firern vår presterte mer enn godkjent idag. Chambers hadde noen viktige involveringer og viser at han kan kjempe om en startplass i startelleveren. Endret 10. august 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå