Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Raaaaaaaaaamseeeeeeeeeey! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Sanogo dårlig Adrax? Han er ræva teknisk og på hurtighet ja. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Sanogo har da ganske bra hurtighet Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Liker hvordan dette ligger an Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ramsey er bare helt elsk. Skikkelig bra prestasjon på det målet. Venter til akkurat viktig tidspunkt på å ta et fantastisk touch og så enkelt skudd i kassa. Den X-factoren dere får med en skadefri Ramsey og med Sanchez kommer til å ha MYE å si for denne sesongen. Herlig å se. 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Sanogo har da ganske bra hurtighet Nei.. Treg og klønete men er god på å posisjonere seg, det skal han ha. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Sanogo dårlig Adrax? Han har ikke vært særlig god denne omgangen, annet enn at han er god som klarer å holde på ballen til Ramsey kommer. Har vel ikke vunnet en eneste hodeduell og er ikke et særlig godt oppspillspunkt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Kan ikke beskrive med ord hvor deilig Ramsey er. For en mann! Lekkert mål! Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Sanogo har da ganske bra hurtighet Nei.. Treg og klønete men er god på å posisjonere seg, det skal han ha. Han er veldig klumsete ja, og klarer sjelden å stokke beina, men når han klarer det vil jeg si han løper ganske raskt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Han har vært involvert i begge måla, slått flere gode pasninger og generelt sett skapt uro for City. Godkjent omgang fra Sanogo. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Pisser på City! Herlig! Adrax kan ta seg en bolle. Endret 10. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 2-0 ganske bra omgang. Frem til det 30 minutt var vi fantastiske, så er vi litt heldige at City ikke får en redusering. Cazorla og Wilshere våre beste. Vi har fremdeles mye å gå på. Chambers blir brukt som rundingsbøye ved 2-3 anledninger, Debuchy ser litt rusten ut. Suspekt posisjonering til tider. Kos og Gibbs ikke noe å si på. Arteta har vært OK også. Ramsey bra, Wilshere bra som sagt. Alexis håper jeg at har mye å gå på. Hele tiden villig og det er bra, men ser ut til å mangle det siste lille. Litt treg, litt upresis i pasningene sine. På dette nivået utgjør det en stor forskjell. Men han har knapt spilt for oss og er nok litt rusten med bare rundt 90min preseason. Sanogo sliter med tempo, teknikk og hodespill foreløpig. Bra på målet til Ramsey, men ellers et stykke unna å kunne starte for oss synes jeg. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 2-0 ganske bra omgang. Frem til det 30 minutt var vi fantastiske, så er vi litt heldige at City ikke får en redusering. Cazorla og Wilshere våre beste. Vi har fremdeles mye å gå på. Chambers blir brukt som rundingsbøye ved 2-3 anledninger, Debuchy ser litt rusten ut. Suspekt posisjonering til tider. Kos og Gibbs ikke noe å si på. Arteta har vært OK også. Ramsey bra, Wilshere bra som sagt. Alexis håper jeg at har mye å gå på. Hele tiden villig og det er bra, men ser ut til å mangle det siste lille. Litt treg, litt upresis i pasningene sine. På dette nivået utgjør det en stor forskjell. Men han har knapt spilt for oss og er nok litt rusten med bare rundt 90min preseason. Sanogo sliter med tempo, teknikk og hodespill foreløpig. Bra på målet til Ramsey, men ellers et stykke unna å kunne starte for oss synes jeg. Godt oppsmummert. Når det kommer til Alexis så kan det være tilpassningsproblemer nå i starten. Han må finne ut i hvilken posisjon han passer best inn i. Skulle gjerne sett mer av han i ren spissrolle. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) 3, bytter, eh? Er det så lurt? Lol Monreal og Chambers som midtstoppere. Hva tenker Wenger med? Håper for gudsskyld at Monreal ikke er vår 4 midtstopper Endret 10. august 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Har 6 bytter i denne kampen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Har 6 bytter i denne kampen Aha, men allikevel. Tre på en gang kan fort skape ubalanse i laget. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Utrolig uprofesjonelt å stoppe opp slik når dommeren ikke har blåst. Veldig heldige som slipper unna redusering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå