Adrax Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Startelleveren er en vits. Wenger går tydeligvis ikke for å vinne denne kampen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ingen Giroud! Jeg er fornøyd, men hadde likt å se Campbell. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Ikke veldig stor fan av laget, men la gå. Tror det blir en jevn kamp. Endret 10. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Startelleveren til City er jo ikke noe bedre. Det forsvaret ser lite tett ut. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Skal bli en artig kamp. Også spennende å se spilleren med verdens største hode, Sanchez, spille for Arsenal Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Startelleveren er en vits. Wenger går tydeligvis ikke for å vinne denne kampen. Hei. Jeg vet at du er ny til fotball, men jeg kan fortelle deg at ingen bryr seg om Community Shield troféet, men dette laget er noe av det sterkeste vi kan stille med med tanke på hvem vi har tilgjengelig, hvem som er skadet og hvem som er i form. Tro det eller ei, men Wenger går faktisk for å vinne kampen. En ting du kan lære om managere ogå, siden du er ny, er at de ønsker å vinne hver eneste kamp. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Har ikke noe å si om forsvaret til City ser litt svakt ut, de har fortsatt et sterkere lag enn oss. Vet ikke hva Wenger tenker når han spiller Sanogo som spiss.. Jeg tipper det blir slakt. Noe ala 1-4 til City. BS: Wenger håper enten på et mirakel eller så er han dum som spiller med Sanogo. Det vitner om null interesse for å vinne denne kampen, noe jeg forstår, for den betyr veldig lite. Men likevell kunne han stilt sterkere med å fått inn Campbell og Ox. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Skal bli en artig kamp. Også spennende å se spilleren med verdens største hode, Sanchez, spille for Arsenal https://www.youtube.com/watch?v=b6UAYGxiRwU Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 BS: Wenger håper enten på et mirakel eller så er han dum som spiller med Sanogo. Det vitner om null interesse for å vinne denne kampen, noe jeg forstår, for den betyr veldig lite. Men likevell kunne han stilt sterkere med å fått inn Campbell og Ox. Wenger ser laget nesten hver dag når det er på trening og snakker med spillerne, vi ser det bare på banen. Wenger har langt mer innsikt i hvem som er i form og klar for å spille en deg. Jeg tror du skal overlate jobben til Wenger istedet for å tro at du har bedre innsikt i hva som er best for laget når du har sett på fotball i bare 2 måneder. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Wenger ser laget nesten hver dag når det er på trening og snakker med spillerne, vi ser det bare på banen. Wenger har langt mer innsikt i hvem som er i form og klar for å spille en deg. Jeg tror du skal overlate jobben til Wenger istedet for å tro at du har bedre innsikt i hva som er best for laget når du har sett på fotball i bare 2 måneder. Han ser kanskje spillerne på treningen, men det finnes bedre alternativer enn Sanogo. Dessverre for din del så har ikke du fulgt med Arsenal hele sesongen, så du kunne jo såklart ikke vite at Sanogo egentlig er ræva både teknisk og når det kommer til hurtighet. Du er unnskyldt. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Skal bli en artig kamp. Også spennende å se spilleren med verdens største hode, Sanchez, spille for Arsenal https://www.youtube.com/watch?v=b6UAYGxiRwU http://youtu.be/mfWb_60lhw0 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Overlegne så langt. Bare vi kan få pasningene til å sitte nå, så blir dette bra. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Forøvrig knall å se både city og Arsenal, eneste i toppen sammen med Liverpool som spiller underholdene fotball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jadddaa!! Fortjent! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) CAZORLA! Meget fortjent scoring. Endret 10. august 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå