Penguin Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hei. Ser ut som om nesten alle skjermer fester foten til skjermen med et standard VESA 100x100 feste. Det er fint og flott om man vil feste skjermen på en fleksibel arm eller vegg. Jeg er i ferd med å anskaffe en Shuttle DS81, og har som intensjon å feste den bakpå skjermen min. DS81 kommer med braketter for å feste maskinen til et VESA feste. Jeg jobber med å finne ut om de brakettene kan sandwiches mellom eksisterende fot og skjerm, eller om de forlanger et ledig vesa feste bakpå skjermen. For jeg vil altså ha skjermen stående på fot, med bakpåmontert PC. 1. Noen som har erfaring med Shuttle DS81 og vesafestet? 2. Noen som vet om skjermer som tillater innmontering av vesadingser utenpå eksisterende fot eller tilsvarende? Lenke til kommentar
Penguin Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Fikk tak i monteringsanvisningen for VESAfestet til DS81. Kan ikke sandwiches mellom skjerm og fot. Hvilke forbrukerskjermer har VESAfeste som ikke allerede er opptatt av skjermfoten? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Et kjapt søk på prisjakt med 100x100mm vesafeste og bilder aktivert ga meg raskt denne skjermen: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1243379Prøvde da å se på et par skjermer med en liten fot som ser ut til å være festet i bunnen. Ser du bak på den, så er det neimen det som ser ut som et ledig VESA-feste. Bruker du litt mer tid så finner du sikkert flere modeller. Ellers bør det ikke være særlig vanskelig å modde. Endret 8. august 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Penguin Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Takker og bukker. Det slo meg ikke at prisjakt har fler parametre å søke på enn prisguiden. Finner definitivt fler modeller nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå