TaZ Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Har vannkjøling på min pc og tenkte jeg trengte et rele' til å skru av og på pumpa med PCen... Stakk innom Clas Ohlson og handlet følgende. Varenummer: 22-3327 Rele' 12v/240v 5A 32-1317 Box 22-3437 lampe Støpsel 23-4354 Tak feste lampe 22-863 Kontakt 32.1036 Gjenomføring Sukkerbit Kappa så ut kontakten av tak festet Brukte loddebolten til lage hull til stikket i sia og toppen Lima så kontakten på toppen med aralditt... Så lodda jeg alt sammen og dytta det opp i boxen Her er den ferdig Pumpa kobles til stikk kontakten på toppen,og 12v fra PC til sukkerbiten inne i boxen.. Når nå PCen starter så starter også pumpa.... Total kostnad 155kr + krympestrømpe og loddetinn.. Men en kan jo koble pumpa direkte inni boxen og spare 50-60 kr på det.. TaZ Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kjempe stilig! hadde vært snilt om du kunne ha lagd et lite sjema.. Edit: hva er den hvite greia som ligger oppå boksen? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Edit: hva er den hvite greia som ligger oppå boksen? Der er kontakten til pumpa,en Lampe Stikkontakt.De er ca 1/2 størelsen av en vanlig stikkontakt. TaZ Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvorfor kjøpte du den da? pumpa har vel en kantakt, eller blingser jeg? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvorfor kjøpte du den da? pumpa har vel en kantakt, eller blingser jeg? Jeg klippa av orginal kontakten på pumpa og satte på denna.. Her ser du forskjellen fra en vanlig Tar mindre plass og er laga for 220V Og så koste hun og han av denne 1/2parten av hva bare kontakten som passa til pumpa kostet.Derfor ble det sånn Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Den der var niice=)=) Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 fantastisk ser signaturen din......hva i helvette har du imot satanister da...(******) Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ting som står i hermetegn (") er som oftest ett sitat. men uansett har eg lite til overs for satanister og nazister. Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hey, Nice den der Men du sparer 155kr,- på å ta ut støpselet Kunne sikkert spart litt på relèt òg. 5A?, får ikke håpe pumpa di drar 1150W(Kraftig...hehe) Stå på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ting som står i hermetegn (") er som oftest ett sitat. men uansett har eg lite til overs for satanister og nazister. Saken er vel at personen som sa det sa "fordømte satanister (nazister)". Satanister og nazister er ikkje det samme desverre. Lenke til kommentar
razer Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Veldig bra at noen gidder å lage sånne små "guider". Perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå