Izex Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvilke prog er best å lage BIN/ISO filer med. Har endel orginaler som jeg skal ta backup av. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Setter en knapp på enten Alcohol 120% eller BlindWrite. Begge er bra programmer, bruker sistnevnte for øyeblikket. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 du kan jo bruke nero 5.5?? Den kan "brenne" filer til .bin... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 burnatonce støtter bin/cue formatet også! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Nero har blitt så forbanna bloatware :!: Går nok aldri tilbake til det. Takk for alle forslag :nice: Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hva er bloatware? *grin* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) nero kan vel ikke extrakte til bin/cue filer? bare nrg filer.? og bloatware ja... nero 6 er vel blitt det samme som winamp 3 ble i forhold til winamp 2.xx... :-) btw, hvis du gidder, ikke bruk linjeskift i siggen...de blir så store da.. Endret 26. oktober 2003 av MrLee Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hm.. fjerner disse programmene kopieringssperre? Jeg trodde man måtte hex-editere i tilfelle jeg... (uff, sa jeg det høyt?) Ser at ingen har nevnt CDRWin her, da gjør jeg det. Men det er kanskje passé? hehe, bloatware er et godt uttrykk... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Liker best FireBurner. Lite, enkelt, kjapt og kraftig. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 CDRWin ripper til .BIN, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 nero kan vel ikke extrakte til bin/cue filer? bare nrg filer.? og bloatware ja... nero 6 er vel blitt det samme som winamp 3 ble i forhold til winamp 2.xx... :-) Nero har ikke en innebygget version for å extracte bin/ISO filer nei. Det eneste du kan gjøre med nero er å brenne bin/iso filer ut desverre. Og at Nero 6 er en flopp? Nero 6 er da egentlig bare med enklere menyer for brukere som ikke kan så mye med data. Så noen flopp vil jeg ikke kalle den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå