U1ven Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 I skrivende stund er det nøyaktig 10 timer til NHL 15 slippes. Det er forhåndsbestilt nå med 40$ UT-bonus pakke. Er nok ikke så svett så jeg kommer til å spille det så snart det kommer, men vil definitivt starte det opp i morra kveld Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Venter til den det slippes i Norge. Skal kjøpe det på disk i butikken:) Gleder meg!!! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kjøper det på fredag, siden jeg er blakk frem til da. Gleder meg mer til spillet enn lønning, haha. Det er synd det er mange moduser og ting som mangler, men slik er det når man forandrer eller bygger kjernegameplayet opp fra grunnen. Det skaper ihvertfall et solid grunnlag for senere versjoner, så får heller spørsmålet være om man hadde foretrukket å vente ett år til og ikke hatt noe NHL til XOne/PS4. Selv er jeg glad for å få prøve NHL på den nyeste generasjonen i år. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Hvilke moduser er borte egentlig? Bryr meg ikke så mye om det, bare karrieremodusen og seasons er der Get ligaen er vel ikke med eller? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Seasons er borte, men man kan spille Be a GM. Get-ligaen er ikke med. Av ting som mangler, så er listen ganske lang: No GM Connected No Online Team Play (when this is patched into the game later this year, it will use real NHL players and teams) No EA Sports Hockey League No EA Sports Arena No Online Shootouts No Live the Life No Be A Legend No Winter Classic No tournaments or Battle for the Cup No season mode (you can only play seasons in Be A GM, which is limited to NHL teams) No NHL 94 Anniversary mode No custom music support No create-a-play designer Cannot customize each team's AI No create-a-team No way to edit individual players Practice mode is now limited to one skater vs. an AI goalie GameplayNo custom camera option No Action Tracker replay highlights No Top 3 Stars at the end of games. Be A GMYearly draft is fully automated by the CPU Cannot play the AHL games for your chosen franchise Players sent down to the minors do not accumulate any season stats No fantasy draft option No preseason games Be A ProNo option to sim ahead to the next shift You only play in the NHL; you cannot play for minor league teams The Memorial Cup tryout period is gone. You now begin by picking an NHL team, or by letting a random CPU team draft you. No All-Star game Ultimate TeamCannot play against your friends No tournaments No mobile app Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Oiida,trodde ikke det var så ille!! Hva holder de på med? Hvordan blir det å spille online mot randoms og venner? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Oiida,trodde ikke det var så ille!! Hva holder de på med? Hvordan blir det å spille online mot randoms og venner? Online mot venner og folk du ikke kjenner går an, men ikke i HUT. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 I skrivende stund er det nøyaktig 10 timer til NHL 15 slippes. Det er forhåndsbestilt nå med 40$ UT-bonus pakke. Er nok ikke så svett så jeg kommer til å spille det så snart det kommer, men vil definitivt starte det opp i morra kveld Spiller du på EU kontoen din? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Får du startet spill med EU kontoen din? Eller startet du det med den amerikanske? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Klart jeg får startet med EU-kontoen min. Som forventet så fikk både PS og Xbox store problemer med å legge til rette for alle de som har kjøpt digitale kopier. Masse brøl på nettet for dette. Har selv lastet ned de første 23GB av spillet, men det er selve patchen/installasjonen av den som byr på store problemer. Inntill spillet er 100% innstallert får en ikke tilgang til andre enn demomateriale (forlenget spilletid og høyere vanskelighetsgrad osv) på NYR og LAK. Refererer til både offisielle poster og ikke: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/10168774.page http://www.reddit.com/r/EA_NHL/comments/2fvn1f/stuck_installing/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Okei, referer bare til denne posten: http://www.reddit.com/r/PS4/comments/2fw53a/buying_a_game_from_the_us_store_in_the_uk/ Han får ikke startet spille igjennom UK kontoen sin, for da skifter den tid på når spillet slippes. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Må være et særtilfelle. Vet om flere som har spillet godt i gang Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg får spillet i posten i mårra gleder meg som en unge på julekvelden Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Der va NHL i hus Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Noen som spiller det på Xbox One? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Har vært litt dum og kjøpt Ultimate edition på US kontoen (ca 430 kroner), forventet å få en kode som jeg kunne bruke fra den til å få den pakkebonus til Ultimate Team på den norske psn kontoen min. Men siden det skjedde automatisk så klarer jeg ikke helt å bestemme meg hvilken konto jeg vil spille NHL på. EDIT: Legger til at jeg er ganske overrasket over at det fungerer helt fint å spille på US kontoen online, serveren sliter ikke i det hele tatt å opprettholde flyt i spillet. Jeg regner med at jeg spiller på en US server når jeg spiller på den kontoen.. Endret 11. september 2014 av U1ven Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg forhåndsbestilte NHL for 2månder siden, og betalte noen kr extra for at jeg skulle ha fått spille senest 11.09. men ikke f*aen om spille kom i dag! Har en kompis som bestilt på samme måten som meg, men han bestilte for kun 2uker siden. Han fekk spille sitt idag. noen som har tips til hva jeg kan gjøre med det? burde jeg ringe å klage? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Skjønner ikke hvorfor dere forhåndbestiller, bedre å kjøpe i butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå