lyne123 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hei! Min mor har samsung galaxy s5 det har også min stefar men det som er problemet med min mors s5 er att alle bildene henne tar av mennesker og dyr osv. Blir uklare og du ser nesten ikke hvem persjonen er på avstand! Dette Skjer i dagslys!Og da det er mørkt blir de litt uklare (men det er jo vanlig) Kamera fokuserer og allt men bildene blir uklare uansett. Hun har ikke rørt noe på instillinger eller noe siden hun fikk den og telefonen er helt ny! stefaren min får klare og perfekte bilder. Han har heller ikke rørt noen ting! hvorfor er det sånn? Er kameraet ødelagt eller feil produsert? Er det noen flere som har hatt dette problemet med den telefonen eller en annen? Takk for svar! Lenke til kommentar
War Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hatt samme problem før, men rart på en så ny. Sjekk linseglasset i lys. Er ret ripete / slitt? Lenke til kommentar
Crastic Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg hadde samme problem, men så fant jeg ut at det var fordi jeg hadde android. 3 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Har nesten samme problem med mobilen jeg har nå også. At liksom det ser ut som bra nok fokus på skjermen, men så ender bilde med å bli helt uklart. Det skjer spesielt mye når jeg bruker blitz. Lenke til kommentar
lyne123 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Hatt samme problem før, men rart på en så ny. Sjekk linseglasset i lys. Er ret ripete / slitt? Niks det er ingen riper eller noe i glasset over linsa så skjønner ikke helt hvorfor det er sånn! Har nesten samme problem med mobilen jeg har nå også. At liksom det ser ut som bra nok fokus på skjermen, men så ender bilde med å bli helt uklart. Det skjer spesielt mye når jeg bruker blitz. Har du funnet ut noe mer om det du da? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hva slags modus er den i? (se modus-knapp på skjermen når du har oppe kamera) Og ikke minst, hvordan er det dere fokuserer. Du fokuserer med å holde inne "kameratast"/fingeren på "ta bilde knappen", og så slipper du når den har fokusert. Eller så trykker du på det området du ønsker å fokusere på skjermen. Om fokuset ikke er på det i midten. Mulighet til å laste opp et bilde? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg hadde samme problem, men så fant jeg ut at det var fordi jeg hadde android. Android er ikke en mobil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå