Intel94 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hei! Dama har ein xperia Z som dei siste dagane har begynt å kødde seg når man ringer. Problemet er når ho tar telefonen så hører ho ikkje at noen snakker, og motparten kan heller ikkje høre at ho snakker. Ingen hører kvarandre rett og slett. Når man restarter mobilen og ringer så virker det ei lite stund før samme problemet oppstår igjen og ein ny restart må gjøres. Er det noen som har opplevd lignende og evt veit kva som er problemet? Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Tanken om at den må på rep har slått meg, men dette ser jo ut til å være eit software problem og er kanskje løslig? Endret 8. august 2014 av Intel94 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 En mulighet er jo å prøve en factory reset, og se om det hjelper? Selv har jeg Z1 Compact, som har mistet meldingsvarsling på standard sms app.. Om jeg bruker Hangouts så fungerer varsling som normalt. Planen min er å kjøre factory reset.. Men er jo det å ha tid, samt å gidde da hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå