Jan Høydal Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Trappen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Fin lyssetting, og bra "historie"! Interessant! Lenke til kommentar
nutini Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Fine lokasjoner du har funnet fram til her Jan. Høydeformatet,det naturlige lyset og kvinnen på vei opp trappen skaper et severdig bilde synes jeg. Arvid. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Her legger du lista høyt, helt opp mot "fine art"-kategorien. Historien må man fortelle sjøl, men bildetittelen gir et hint. Likevel vil jeg mene at det er kvinnen som har hovedrollen. Til slutt ender jeg helt nederst i bildet. Her mener jeg at du kunne ha gitt et kutt for å fjerne de to vannrette sprossene, den operasjonen tar også bort den lille biten av det nederste trinnet. Kanskje en bitte liten detalj, men operasjonen gjør at den lyse stripa på gelenderet ikke kommer direkte ut fra nedre/venstre. Mulig at bildet da får en breiere fot å stå på ... Veldig bra! Vh. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Takker for gode tilbakemeldinger, Til Olav; Ja, med nærmere ettersyn så har du et poeng med beskjæringen. Jeg la stripa i gelenderet med vilje rett ut fra hjørnet. Men enig i at jeg godt kunne tatt litt av bunnen av bildet og heller hentet inn litt i topp for å beholde det låste formatet. mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Utrolig flott bilde!! Dette kan man se lenge på! Mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Takker så mye Tove - alltid kjekt med gode tilbakemeldinger fra deg mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg