Ananastyven Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hei, Kontaktet Spaceworld i dag på telefon og etter mye om og men så bestemte jeg meg for å kjøpe denne(PC1) da jeg ble fortalt at det var denne de hadde på lager. PC1 http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=608&prodid=58727 Men når jeg kommer hjem og slår på pcen så finner jeg fort ut at jeg har fått denne: PC2 https://www.komplett.no/asus-g750jx-173-full-hd/781754 Mindre HDD og ingen SSD og et litt svakere skjermkort er det jeg kan se av forskjell. PC2 er fortsatt super til mitt bruk, så spørsmålet her er jo om jeg burde be om avslag(evt hvor mye) eller bytte til PC1? Jeg betalte 12999,- og føler at jeg har fått en dårligere pc en hva jeg i utgangspunktet regnet med. Noen som har noen anbefalinger? Mvh Litt småfrustrert pc kjøper Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ring dem, si problemet, bruk angreretten viss ikke. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 12 999 for PC2 vil jeg kalle ran. 2 Lenke til kommentar
Ananastyven Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Ring dem, si problemet, bruk angreretten viss ikke. Takk for svar, ja jeg kommer nok til å gjøre det 12 999 for PC2 vil jeg kalle ran. Er det så ille altså? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ring dem, si problemet, bruk angreretten viss ikke. Takk for svar, ja jeg kommer nok til å gjøre det 12 999 for PC2 vil jeg kalle ran. Er det så ille altså? Ja, det er det. PC1 er ikke noe røverkjøp det heller, men PC2 til 13k er ikke rett. Lenke til kommentar
Ananastyven Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Ring dem, si problemet, bruk angreretten viss ikke. Takk for svar, ja jeg kommer nok til å gjøre det 12 999 for PC2 vil jeg kalle ran. Er det så ille altså? Ja, det er det. PC1 er ikke noe røverkjøp det heller, men PC2 til 13k er ikke rett. Takk for svar Blir en tur ned dit i morgen kjenner jeg Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Slå hardt i disken og skrik "Dette har ikke jeg BESTILT!" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Er den kjøpt i butikk har man ikke "angrerett" pr definisjon. Det gjelder fjernsalg/nettkjøp o.l. Men du har uansett fått levert /blitt solgt feil vare ut i fra opplysninger gitt til deg fra selger. http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/har-jeg-angrerett Lenke til kommentar
Ananastyven Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Leverte den og fikk pengene tilbake uten noe tull. Så der skal de få skryt. De innrømmet også at denne var overpriset og skulle ta lærdom av et slikt salg. Takk for svar og veiledning 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå