FB.114684966 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ok, kjøpte min første mac for noen dager siden. Planen var at mac minien skulle erstatte den utdaterte HTPCen i stua. Mac minien ser bra ut og det kommer lite lyd fra den. Problemet er at video kvalitetet på feks netflix er dårlig, bildet hakker ved panoreringsscener og det er merkbart dårligere enn på den gamle stuepcen og Samsung smart tven som også har netflix. Ser også når jeg er i en internet browser og scroller nedover at det ikke går sømløst, hakker da også. NOen som har noen tips ? Mac minien burde jo ikke slitt med å spille av video, specs ser greie ut på papiret.. kjøre 1080P mot en samsung 55" smart tv (9 serie). Har prøvd både PAL og NTSC men samme probelm. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg kan neppe hjelpe deg. Men hvordan har du koblet dette? Er det HDMI-utgang på minien din? Koblet sammen med HDMI-kabel? Greit å vite detaljer. Lenke til kommentar
FB.114684966 Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Jeg kan neppe hjelpe deg. Men hvordan har du koblet dette? Er det HDMI-utgang på minien din? Koblet sammen med HDMI-kabel? Greit å vite detaljer. Hei, både lyd og bilde går via HDMI... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå