DementedAlbino Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Noen som vet hvilket selskap som tilbyr de billigste turene med fly til London. Skal helst ha avreise fra Bergen, men er det veldig billigere i en annen by her i landet så kan det vurderes. Takker for svar. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tror de som flyr billigst mellom bergen-london er norwegian ari for tiden. Tror det også kommer en engelsk selskap som skal fly billigere men er ikke sikker når de kommer. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Langt ifra...........! De billigste er Ryan Air - 395 tur/retur Norge-London i November. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jepp det var Ryan air eg skulle frem til. De er vel fra england RIGHT? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Langt ifra...........!De billigste er Ryan Air - 395 tur/retur Norge-London i November. Har sett inne på ryan air nå, men med avreise og retur i November koster hver vei over 1000 kr. Når jeg i tillegg må komme meg fra Bergen til Oslo blir dette et ganske dyrt alternativ. Hvor finner du 395? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Betalte 395 med Ryan Air fra Torp (sandefjord) til Glasgow. Vet at de har like tilbud til Stansted. Men fra Bergen så er jeg ikke sikker nei.. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 For å si det pent, så er ikke Ryan Air bra på noe annet enn pris. Les diverse presseoppslag. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Så lenge flyet ikke styrter så har det da ikke så mye å si om du ikke får mat ombord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå