Gå til innhold

iPhone 5S sliter med å svitsje fra 4G til 3G, forsinket SMS-mottak, samtaler går rett til mobilsvar

Anbefalte innlegg

Har noen problemer med min Iphone 5s som jeg håper noen her inne kan hjelpe meg med...

For det første funker ikke mobilnettet når det går fra 4G dekning til 3G dekning. Altså 3G nettet funker ikke... Videre tikker meldinger inn lenge etter at avsender har sendt dem, og når personer prøver å ringe meg kommer de til mobilsvar...

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Prøv ett annet simkort.

Lås telefonen til kun 3G.

Ta en total reset av telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger og prøv telefonen uten å legge inn backup eller apper på nytt, for å se om telefonen virker da. Dvs. uten ditt personlige innhold.

Husk å alltid ta backup før du gjør noe som helst og overfør alle kjøp til pc - musikk og filmer kan ellers bli problematisk å få tak i på nytt - selv om de er kjøpt og betalt.

Lenke til kommentar

Dette er problem for alle. uansett om det er Apple eller Samsung.. jeg kjøpte meg s5 for å så oppdage at den var like treg som 4ern. Testet HTC m8 og jeg merker stor forskjell fra Samsung. Det kjipe er at selv om man låser til 3g så kan man fortsatt oppleve problemer. Naboen bor akkurat sånn at mobilen bytter mellom nett hele tiden. Kan være umulig å få tak i innimellom. Min løsning er at jeg har en tvilling sim som er låst til gsm. Telenor gikk jo ut med noe skriv ang dette fordi folk trodde det var dårlig dekning. men problemet er telefonene våre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...