royrogers Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Når jeg har trykkt på FORUM fra Akamera.no siden, så kommer jeg inn til forumet med digitalkamera, videokamera o.l. Men når jeg så trykket FORUM igjen for å skifte emne så kommer jeg inn til PC FORUMET, og det vil jeg ikke. Er det jeg som gjør feil eller?? Royrogers Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei, det virker som om det er mange småfeil i den nye forumløsningen. Fint om dere kan rapportere feil her. For å få Akamera-design på forumet, og dermed riktig meny øverst, må dere skifte "skin" til Akamera. Dette gjør du i kontrollpanelet. MLW Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Kjekt om dere får fiksa visningen på forsida av de siste meldingene i forumet. Ellers ser jo det nye forumet greit ut! Selv om det var liten forskjell fra det forrige forumet (hva er fordelen med det nye?) Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Grunnen til at vi har byttet forumløsning er at den andre var treg. Denne skal visstnok være raskere. Vi får se... MLW Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Fint om dere kan rapportere feil her. Forumkategorier er i ett ord. Ellers er det en spennende blanding av norsk og engelsk på venstresida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå