[email protected] Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hoi! Bestemt oss for å dra på El Classico til høsten. Hvilken reisefirma for kampbillett og hotell anbefales? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) El Clásico Jeg mener jeg brukte noe som het spanske fotballturer. Kan sjekke i morra om jeg finner bestillingsmailen. Men det er dyrt å bruke et reisefirma. Kan lime inn hva jeg svarte i Real MAdrid-tråden til en annen bruker som lurte på det samme: "Tja. Da jeg dro i 2010 bestilte jeg via et byrå, og det tror jeg endte på 5 000 for både billett og hotell, relativt dyrt mao. Men jeg fikk gode billetter på nivå 1. To kompiser dro til Camp Nou og kjøpte på svartebørs der. Husker ikke prisen, men var ganske mye billigere enn det jeg betalte, men fikk billetter helt øverst på Camp Nou i svingen. Den siste muligheten er på den offisielle siden, men der spørs det om det er nok billetter igjen for vanlige folk etter at medlemmer har kjøpt. Der blir de også bare lagt ut 14 dager før kampen, og som sagt, veldig få billetter tilgjengelig og de som er tilgjengelig går fort unna. Du får "alltid" billetter på svartebørs, så jeg ville nok prøvd det hvis det med svartebørs er noe du er komfortabel med. Ellers hvis du virkelig vil/må se kampen er det å kjøpe vi et selskap det enkleste (men også dyreste). Tror de jeg kjøpte fra var kalt spanske fotballturer, hvis du er interessert i mer info kan jeg sikkert finne mailen som jeg bestilte fra. Og kanskje det viktigste hvis du ikke er kjent med å kjøpe billetter fra realmadrid.com. De billettene man kan kjøpe langt frem i tid som koster veldig mye er VIP-billetter. Ikke vits å kjøpe imo. ALT for dyre. Så når/hvis du skal kjøpe billetter via rm.com så vær klar over hva som er vip og hva som er normale billetter." + "Hvis pakkeløsningene er for dyre, så ville anbefalt at dere uansett drar over og satser på svartebørs (kan bli vanskelig å få billetter sammen for alle), og hvis dere ikke får billetter (eller uansett) så drar dere på Getafe - Atletico Madrid som spilles samme serierunde. Getafe-kamper er aldri utsolgt så der er det null problemer å få billetter." Som skrevet over. Getafe-Atletico er samme serierunde så dere kan få med dere den uansett. Kommer jo litt ann på hvor lenge dere blir da. Ellers, vet ikke hvor mange ganger du har dratt over og hvor erfaren du/dere er med spanske kamper, men et par ting kan jeg i alle fall nevne: -Kamptidspunktene endres seg ofte. Og sent. Så når du/dere bestiller fly/hotell så bør dere uansett bestille over fredag-mandag. Minst. har jo blitt spilt på mandag noen ganger. -T-banen hjem fra kamp funker greit, men med i 80 000 mennesker som skal inn sammen så er det veldig lurt å kjøpe billetter til turen hjem før dere drar på kamp. Ellers tar det veldig lang tid å komme hjem. For mange kjøper ikke før de er på vei hjem. Og det er som regel vakter som står og sjekker at alle har billetter før man går ned til perrongen. - Nummereringen på stadion er anderledes enn i Norge. Setene ved siden av hverandre er ikke 1-2-3-4-5, men 1-3-5-7-9 eller 2-4-6-8 osv. Og radene starter på 0, ikke 1. Endret 7. august 2014 av Teipball 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå