Noeellerannet Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Heisann! Etter å ha startet med Altis Life for Arma 3 for noen dager siden må jeg si det er lenge siden jeg har hatt det så gøy i et spill. Noen som spiller og eventuelt har noen servere de anbefaler? Hvis noen vil spille, legg meg til på Steam. Navnet er "Guud_Times" ! 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Blir med på denne jeg, genialt dog vet ikke om en bra server ;D steam nick; Woltoxah Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Asylum er sinnsykt bra, er til tider litt desync med tanke på de har serverene i USA, men jeg spiller der daglig og storkoser meg! De har også 4 servere! som omtrent er fulle til enhver tid! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Altis life og Arma 2 life er kjempemorsomt. fant det via Dayz for 2 år siden. skal legge deg til visst jeg startet en gang. Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Husker ikke hva serveren jeg spiller på, men søk på "saw" i browseren, så finner du den. Kjempeflinke politi og bra rollespill! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Neh, prøvde Saw serveren; og med en gang jeg dro utenfor safezone så fikk jeg bil etter bil med armerte personer som jagde meg. lite realistisk og morro.. Neh legger Altislife på hyllen da det er umulig å finne en litenserver med seriøse eiere... Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hva er altislife egentlig ? Spilte arma 3 før men generell mangel på morro gjorde at jeg avinstalerte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Dersom du er interessert i en litt mer seriøs server er S.O.S en god en. En kan bare bruke førsteperson, og en må samarbeide. https://www.gametracker.com/server_info/94.23.250.120:2322/ Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hva er altislife egentlig ? Spilte arma 3 før men generell mangel på morro gjorde at jeg avinstalerte RPG mod; Jobbe (lovelig / ulovelig) Kjøpe hus, kjøretøy etc Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hva er altislife egentlig ? Spilte arma 3 før men generell mangel på morro gjorde at jeg avinstalerte RPG mod; Jobbe (lovelig / ulovelig) Kjøpe hus, kjøretøy etc Aha, Alt for og ikke bare gjøre det IRL Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Dersom du er interessert i en litt mer seriøs server er S.O.S en god en. En kan bare bruke førsteperson, og en må samarbeide. https://www.gametracker.com/server_info/94.23.250.120:2322/ Skal jeg prøve, irriterer meg over tredjeperson selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Skal jeg prøve, irriterer meg over tredjeperson selv! Synes tredjeperson er helt greit, men føler det blir litt feil å spille det dersom en tenker å spille det taktisk. Lenke til kommentar
EagleSoft Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Altis Life er knallbra hvis du liker mer realistisk spilling, ikke bare skyt og drep KOS. Du må rollespille det som skjer, ellers risikerer du å bli bannet av admins. Jeg spiller fast på BlackWing Gaming sine populære servere, http://www.blackwing.co.uk/ Er en av få norske der som er med i rebel-klanen. De enste som har lov til å kjempe mot politiet i full åpenhet. Det handler om å tjene seg opp penger med å gjøre drug runs, selge gull osv. Du kan dykke etter skilpadder og selge de, du kan rane bank (veldig risikabelt), du kan bli satt i fengsel og mange andre type oppdrag. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Prøv å faktisk spill ArmA 3.. DET er gøy det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå