Spillredaksjonen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Vi har snakket med komponisten bak Nintendo 64-klassikere og Kingdoms of Amalur.PODKAST: Rad Crew - Sesong 8, episode 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Han var bare en super-trivelig person å snakke med, som dere sikkert hører i episoden! Lenke til kommentar
DerTaufel_ Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Meget interressant intervju! - Hilsen en radstronaut 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Meget interressant intervju! - Hilsen en radstronaut Du er en helt og har dessuten veldig god smak! Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Å påstå at Emily i Alone in the Dark ikke kan forsvare seg er vel å ta litt i. Så mye tung combat er det jo ikke akkurat i det spillet, men når man får sverdet er det lille som er av combat igjen en vits så vidt jeg kan huske. Tror ikke jeg har spilt 2'eren, men husker jeg spilte 3'eren litt og den var tragisk dårlig sammenlignet med originalen. Det virket som om de forkastet den gode smånifse stemningen i eneren til fordel for stiv dårlig cowboy-action. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå