Twix1010 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 følger dette treningsprogramet http://www.aftenbladet.no/sport/sprek/3-Sjoerslopet-Tjeltas-tips-til-nye-og-erfarne-lopere-3477283.html#.U-N24PmSzT9 og lurer på om jeg kan følge programet men ta en ekstra dag med kondisjon slik jeg trener 5 dager i uken? eller er det bedre og følge programet og trene 4 dager. tenker på hvile etter økter Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hvor mye trening som er nok eller for mye er umulig å vite uten å kjenne treningstilstanden din, men er du i ok form kan nok 5 økter i uken være bra. Jeg ville imidlertid ikke lagt inn flere harde økter enn det om allerede er i programmet, så hvis du skal legge til en økt til bør den være en ganske rolig økt. Et eksempel er 45 minutter på ca 70%HR, gjerne med 5-6 stigningsløp i siste halvdel av økten. Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå