atticus Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva så om Christina er på spillelista mi? Hu er smell deilig og hadde fått den rett opp i "&¤!"¤ arrgh uten å blunke Ughh. Smellvakker sa du??? So ?? Jeg ville tatt a forde jeg.. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg bruker helt default winamp 2 :] liker den best... Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Sånn ser min ut da: Valgte hvitt fordi det passer meget bra sammen med resten av desktopen min Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Smått og oversiktlig: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Min. Btw kordan var det man lagde en html side med winamp listen? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Btw kordan var det man lagde en html side med winamp listen? Dobbeltklikk på misc og velg Generate HTML playlist , eller bare Ctrl+Alt+G Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 det er digg desktop og amp Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Liker standard'en jeg...Har playlist aktivert..så bare tar jeg den opp fra linja og klikker b hvis det er en sang jeg ikke liker. har all musikken min inni playlisten med random rekkefølge. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Mens herbie har valgt den "la oss fylle skjermen" metoden velger oss andre ta så liten plass som mulig metoden .. den står øverst i høyre hjørnet .. akkurat lant nok ut fra høyre kanten så den ikke dekker over lukk windu og minimer og sånt og den er altid satt på "on topp" den følger mitt motto "Altid tilgjenglig .. aldri i veien .." Nøyaktig samme her! Standard skin, øverst kun som en linje, til venstre for minimer/maksimer/lukk. Always on top, tar ingen plass, alltid tilgjengelig. Great minds think alike, er det ikke det de sier? bfisk Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Altså, alle mp3 filene er kobla til orginal winamp 2.x, minimalisert til det usynlige.. det er når "bare" vil høre på musikk jeg fyller hele skjermen med winamp3 og bruker masse cpu på visualisering og dilldall... har btw nesten alt av backstreet boys Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Slik! På den måten har jeg alltid tilgang til lukk/minimèr/maksimèr (allways on top står på) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 blæh så kjedelige dere er Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvordan får man tatt bilde av skjermen som det er gjort i denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg