BolleKalle Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ok fikk lyst til å se hva andre har brukt fantasien til! jeg starter: Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ser jeg Chrisina Aguilera på spillelisten? Fyogfy! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ser jeg Chrisina Aguilera på spillelisten? Fyogfy! Var vist masse rart der Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Herbie: hvilken spiller er det der? Den var :nice: EDIT:: fant det ut... : Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva så om Christina er på spillelista mi? Hu er smell deilig og hadde fått den rett opp i "&¤!"¤ arrgh uten å blunke Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva så om Christina er på spillelista mi? Hu er smell deilig og hadde fått den rett opp i "&¤!"¤ arrgh uten å blunke Ja, hadde hun bare skrevet låter selv og lært seg å synge, så hadde hun nok fått en plass på harddisken min også. Altså, under /music/, ikke /softpr0n/. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Slik ser min winamp ut Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva så om Christina er på spillelista mi? Hu er smell deilig og hadde fått den rett opp i "&¤!"¤ arrgh uten å blunke emmm.. hva har utsendet med synginga å gjøre? er det en musikk video? nei er det en MP3 .. ja .. altså du kan ikke se hu .. kan du? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja, hadde hun bare skrevet låter selv og lært seg å synge, så hadde hun nok fått en plass på harddisken min også. Altså, under /music/, ikke /softpr0n/. Stemmen til Christina er ikke ille, den er dritbra. Hun synger bra live også, i motsetning til Britney Spears.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Grått til høyre vises ikke, liker den pga størrelsen og at den er minimalistisk. Hører nesten ikke musikk med winamp, har stereoanlegg... C. Aguilera stemme = total scheit i forhold til f.eks Sheila Chandra (tungeperkusjon). Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva så om Christina er på spillelista mi? Hu er smell deilig og hadde fått den rett opp i "&¤!"¤ arrgh uten å blunke Ughh. Smellvakker sa du??? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Der ser man hva sminke gjør med damer, samme effekt har ølbriller. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Der ser man hva sminke gjør med damer, samme effekt har ølbriller. For ikke å glemme Photoshop. Synes litt synd på alle dem fjortissene som vokser opp i troen på at "Blur" og andre filtre i Photoshop er de sexieste bitchez'ene som finnes. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Nå tenkte ikke jeg på Christina, men jeg så det sto "Backstreet Boys" der oppe Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 *grin* Den orginale er jo best..! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Den orginale er jo best..! Noe sant i det du sier "if it ain't broke, Don't fix it" Så sant så sant, er ikke for ingen ting jeg elsker windows 2000 *grin* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Mens herbie har valgt den "la oss fylle skjermen" metoden velger oss andre ta så liten plass som mulig metoden .. den står øverst i høyre hjørnet .. akkurat lant nok ut fra høyre kanten så den ikke dekker over lukk windu og minimer og sånt og den er altid satt på "on topp" den følger mitt motto "Altid tilgjenglig .. aldri i veien .." Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Howdy-fucking-harr min er minst! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 For å gjøre det enda enklere Min Winamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg