Hansemann Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Fikk låne en sluk som røya var vill etter av min bestekompis, og nå sitter den i gapet på en røye etter at fireline røyk Anyway... Så leter jeg etter en identisk for å kunne gi tilbake Den er 9 gram ink. tippel kroken. Beklager dårlig bilde Endret 7. august 2014 av Hanskrs Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ta med bilde på en sportsbutikk/fiskebutikk - den ser ikke særlig unik ut den greia der? Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Ta med bilde på en sportsbutikk/fiskebutikk - den ser ikke særlig unik ut den greia der? Neida den er ikke unik, men å finne en identisk er ikke så lett. Takk for tipset, skal stikke innom noen butikker Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Det er sølvkroken sin.. Lillauren heter den der Endret 7. august 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 http://www.fisketid.no/fiskesluker-solvkroken-aura-c-135_386.html Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Finner ikke en identisk Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Er fordi det er den gamle du har, nye er bare litt tynnere, men gjør samme nytta.. om du absolutt skal ha samme, ville jeg sendt mail og bilde til Skittfiske. kan hende de har noen på lager Endret 7. august 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg var nettopp nede i boden for å sjekk om jeg hadde en lik liggende som jeg kunne selge deg for svimlende summer. Dessverre var det nærmeste jeg kom en med litt for mange prikker... Dette er imidlertid en svært vanlig sluk, så det skal nok være mulig å få tak i... Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Er fordi det er den gamle du har, nye er bare litt tynnere, men gjør samme nytta.. om du absolutt skal ha samme, ville jeg sendt mail og bilde til Skittfiske. kan hende de har noen på lager Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Jeg var nettopp nede i boden for å sjekk om jeg hadde en lik liggende som jeg kunne selge deg for svimlende summer. Dessverre var det nærmeste jeg kom en med litt for mange prikker... Dette er imidlertid en svært vanlig sluk, så det skal nok være mulig å få tak i... Hehe, takk for at du tok bryet. Hadde nok betalt store summer for en identisk, det er noe mentalt også inne i bildet siden han fikk mye på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå