Daveid Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Dette er min søknad til stilling som butikkmedarbeider. Hva synes dere? Setter pris på tips og evt. retting av feil. ----- Jeg viser til utlyst stilling på nettet, der det står opplyst at dere søker etter deltidsansatt. Mitt navn er Daniel, jeg er 21 år og bosatt i Oslo. Lenge har min interesse for fotball kun blitt brukt til å diskutere og kjempe for favorittlaget mitt. At Torshov Sport tilbyr en stilling der man kan bruke lidenskapen sin for den herlige sporten, å hjelpe andre fotballinteresserte med riktig veiledning til fotballutstyr, ser jeg på som en gylden mulighet til gledelig tidsfordriv og en ny potensiell hobby! På ******* AS ble jeg ansatt midt i juletider som var en stor utfordring for meg fordi det var første gangen jeg drev med salg og det var en meget hektisk periode. Men jeg tok utfordringen med strak arm og beundret hvert eneste minutt av salgsarbeidet i butikk. I ****** AS drev jeg med oppsøkende salg der jeg lærte at man kommer langt med å ”hoppe uti det” med en positiv innstilling uansett utgangspunkt. Jeg er en person som ikke tar nei for et svar, men heller som nyttig erfaring. Jeg kan tilby høy arbeidskapasitet, så fleksible arbeidsdager kommer ikke til å være noe problem for meg. Jeg lover å være presis hver dag fordi jeg vet viktigheten av det i forhold til samarbeid med kollegaer. Ingen utfordringer er umulige, med riktig veiledning er jeg i stand til å mestre enhver arbeidsoppgave. Håper at denne søknaden har vekket interesse. Jeg er fleksibel i forhold til når jeg kan begynne, og ser frem til å møte dere til eventuelt intervju. Kontakt meg gjerne hvis dere lurer på noe Hilsen ………………………. DanielVedlegg: CV Lenke til kommentar
mikkelrev86 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kansje ha med en linje om hvordan andre vil oppfatte deg. f.eks: Mine kollegaer vil beskrive meg som resultatorioentert, ærlig, punklig og etterettelig. (noe som passer deg) Ellers liker jeg å avslutte en søknad med en oppsummering. Nå har jeg ikke sett stillingsutlysningen, men hva ser de etter og hvilke av disse egenskapene innehar du. f.eks Kort oppsummert: Jeg har lang erfaring innen idrett, motiveres av salg og trives i et hektisk arbeidsmiljø. Ikke vær redd for å ringe en liten uke etter du har levert søknaden for å høre hvordan de ligger an i prosessen. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå