Coxxo Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Hei folkens, jeg må åpne en imedia S3220 Kabinett fra Packard bell. jeg må ta bort støvet og oppgradere den men har ingen ide om hvordan man åpner denne Kabinetten. hvis noen kan hjelpe meg ville det vært flott. Bilder ville vært fantastisk. Takk Endret 7. august 2014 av Coxxo Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ser ut som du bare kan skru ut skruene på høyre side, antakelig må du ta ut PSuen også. Lenke til kommentar
Coxxo Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Ser ut som du bare kan skru ut skruene på høyre side, antakelig må du ta ut PSuen også. Æ har tatt ut alle skruene av og PSuen men høyre sida vil ikke kom ut Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Brukt makt?... Endret 7. august 2014 av Andrull Lenke til kommentar
frankjarle Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Æ har tatt ut alle skruene av og PSuen men høyre sida vil ikke kom ut Du trenger å ta ut de to skruene på toppen og bunnen av høyre plate bak. side platen sitter fast så er det to grunnen til det, enten må du bruke litt makt for å skyve den ut, jeg pleier da å sette PCen opp mot en vegg (legg et håndkle i mellom slik at du ikke riper opp kabinettet) og bruk begge håndflatene mot side panelet, dytt litt innover (tipper at platen står i litt bend) så dytter får du ut platen. Det andre, men jeg ser ikke så veldig godt på bilde er at rett under den øverste skruen så ser det ut som at det er gravert bilde av en hengelås og en liten åpning, kan hende du må bruke et flatt skrujern for å dytte på en mekaniske som åpner opp platen fra innsiden. Lenke til kommentar
Coxxo Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Æ har tatt ut alle skruene av og PSuen men høyre sida vil ikke kom ut Du trenger å ta ut de to skruene på toppen og bunnen av høyre plate bak. side platen sitter fast så er det to grunnen til det, enten må du bruke litt makt for å skyve den ut, jeg pleier da å sette PCen opp mot en vegg (legg et håndkle i mellom slik at du ikke riper opp kabinettet) og bruk begge håndflatene mot side panelet, dytt litt innover (tipper at platen står i litt bend) så dytter får du ut platen. Det andre, men jeg ser ikke så veldig godt på bilde er at rett under den øverste skruen så ser det ut som at det er gravert bilde av en hengelås og en liten åpning, kan hende du må bruke et flatt skrujern for å dytte på en mekaniske som åpner opp platen fra innsiden. De småe skruene eller de store? De små er nesten helt umulig å ta av. Jeg prøvde den lille åpningen men uten hell. Kan man ta ut Hengelåsen siden æ tror den er problemet? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Du prøver å si at du har en hengelås på døra, og lurer på hvorfor du ikke får den ut? Eller snakker du om at festet til hengelåsen er bøyd og dermed i veien? Og nei, tviler på at du kan ta av festet til hengelåsen. Den er jo der for en grunn, og kunne den taes av, så hadde jo ikke sikkerheten vært så mye å snakke om... Lenke til kommentar
frankjarle Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 http://screencast.com/t/kbFrSKhz9 Se på bilde og beskrivelse som jeg har lasta opp på denne linken. Lenke til kommentar
frankjarle Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Det beste er om du tar et bilde av maskinen bak slik at vi kan se om det avviker fra det bildet som LMH1 har lasta opp. Er også usikker på hva du legger i hengelås. Endret 7. august 2014 av frankjarle Lenke til kommentar
Coxxo Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Det beste er om du tar et bilde av maskinen bak slik at vi kan se om det avviker fra det bildet som LMH1 har lasta opp. Er også usikker på hva du legger i hengelås. Jeg har fikset det:) tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå