Gabriel Shear Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Feilmeldings bilde "The Bluetooth Serial Port connection failed: The remote device closed the connection" Men på p800en så står det at den er tilkoblet, men får ingenting til å funke. Har den MSI bluetooth USB saken. Noen som har peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Har hatt mange slike problemer selv. Men det virker som om det er en feilmelding fra MSI, og ikke fra feks PCSuite og andre programer som bruker koblingen til å utveksle data. Jeg har Nokia 7650. Men jeg lastet ned nyeste versjon av MSI software..fjernet alt som var der..og laget en kobling. Og når koblingen var opprettet så gikk jeg inn på bluetooth oppsette på mobilen og sa at den ikke trengte å spørre om lov å koble seg opp til PCen..og nå..gjør den det automatisk hele tiden. MEN jeg vet det er litt fikling for å få det smooth....så bare prøv om og om igjen..prøv litt varierte fremgangsmåter..osv.. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå