Arodem Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Det siste kapittelet i trilogien er også seriens mest ambisiøse.SNIKTITT: The Witcher III: Wild Hunt Lenke til kommentar
Nether Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Gleder meg stort. Regner med at de skjønner at QTE ikke var så populært i toeren. Likte selve kampsystemet ganske godt, men brant meg på QTE sekvensene noen ganger (ettersom jeg trodde kampen var over før det plutselig poppet opp en beskjed om å trykke på mellomromstasten). Det var også noen små irritasjonsmomenter ellers som jeg håper de har rettet på. Problemer med å gå gjennom dører var vel et moment som ofte kom opp i nettdiskusjoner om spillet. Håper også de ikke biter over for mye nå. Er litt redd for at jeg kommer til å bli fort lei hvis spillverdenen blir for stor, men moro blir det uansett. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Spakene ja...... er vel der fokuset ligger. Har ikke helt trua på dette sandkassemaset. Ingen historiefokuserte rollespill har noensinne fungert i en åpen verden, og det er en grunn til det. Du kan ikke ha en historie som haster voldsomt, men i stedet surrer du rundt og plukker 10 blomster her og dreper 10 rotter der. Det ødelegger absolutt all troverdighet. Nå skal det sies at Twitchers styrke har vært questdesign, og ikke historie uansett, så kanskje det kan fungere ala Morrowind. Fallout New Vegas klarte det vel forsåvidt å lage et historiedrevet sandkassespill på en akseptabel måte, men CD Project Red er ingen Obsidian, og FNV har heller ikke kvaliteten det ekte Fallout 3 hadde hatt om de hadde fått beholde lisensen sin. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Forhåpentligvis kan CD Projekt få til noe spennende med sandkassen, noe jeg stort sett tror er reservert til uavhengige utviklere. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Er spent på dette. Spillet gjennom toeren for noen uker tilbake for å gjøre meg klar. Synes ikke det var noe å hoppe i taket av. Må si jeg er nervøs hvordan de håndterer en åpen verden på den tekniske siden. Toeren var jo full av små tekniske bugs og det var i en rimelig lukket verden. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Oboy Oboy Oboy Oboy! Gleder meg VILLT til dette !!!! Witcher 1 og 2 er kanskje de beste rpene siden Vampire : Bloodlines! Lenke til kommentar
NBT Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 har altid likt the withcer serien .. desvere er dårlig mekanik i witcher 1 der utviklerne ikke klarte og besteme seg om det er et point and click spell eller om det er en action rpg spell .. noe som ødelag spelles inlevning mye ... the witcher 2 heldigvis fixet disse problemene helt. Historien og hvordan den utvikle seg har altid vert det beste i serien. som i tilleg har med witcher 2 fått en perfect inlevelse ... det jeg har set så langt av cd Projekt er bare positiv .. gratis dlc osv ... jeg glede meg svert til 3en og håpe også på en 4 med ny historie kanje =) kanje coop witch hunting i åpen verden .. =P naa mest sansynlig vis ikke =P .. men uanset jeg tror nok jeg trenge ikke vente med noen anmeldese til w3 da jeg har full tillit i projekte og studio ... Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Spakene ja...... er vel der fokuset ligger. Har ikke helt trua på dette sandkassemaset. Ingen historiefokuserte rollespill har noensinne fungert i en åpen verden, og det er en grunn til det. Du kan ikke ha en historie som haster voldsomt, men i stedet surrer du rundt og plukker 10 blomster her og dreper 10 rotter der. Det ødelegger absolutt all troverdighet. Nå skal det sies at Twitchers styrke har vært questdesign, og ikke historie uansett, så kanskje det kan fungere ala Morrowind. Fallout New Vegas klarte det vel forsåvidt å lage et historiedrevet sandkassespill på en akseptabel måte, men CD Project Red er ingen Obsidian, og FNV har heller ikke kvaliteten det ekte Fallout 3 hadde hatt om de hadde fått beholde lisensen sin. Ultima 4-7, Betrayal at Krondor + + +. alle historiefokuserte rollespill satt til en åpen verden. Funket fint. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Spakene ja...... er vel der fokuset ligger. Har ikke helt trua på dette sandkassemaset. Ingen historiefokuserte rollespill har noensinne fungert i en åpen verden, og det er en grunn til det. Du kan ikke ha en historie som haster voldsomt, men i stedet surrer du rundt og plukker 10 blomster her og dreper 10 rotter der. Det ødelegger absolutt all troverdighet. Nå skal det sies at Twitchers styrke har vært questdesign, og ikke historie uansett, så kanskje det kan fungere ala Morrowind. Fallout New Vegas klarte det vel forsåvidt å lage et historiedrevet sandkassespill på en akseptabel måte, men CD Project Red er ingen Obsidian, og FNV har heller ikke kvaliteten det ekte Fallout 3 hadde hatt om de hadde fått beholde lisensen sin. Divinity: Origin of Sin er også rimelig åpent og sandkassete. Det fungerer strålende. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Noen som har noen formening om hva slags grafikkort jeg bør hive inn for å kunne spille det her på høy grafikkinnstilling og stabilt 50-60 fps? Resten av PCen holder mål i massevis, har bare ikke prioritert skjermkort enda. Har bare et GTX670 Endret 8. august 2014 av Tordal Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Gleder meg stort. Regner med at de skjønner at QTE ikke var så populært i toeren. Likte selve kampsystemet ganske godt, men brant meg på QTE sekvensene noen ganger (ettersom jeg trodde kampen var over før det plutselig poppet opp en beskjed om å trykke på mellomromstasten). Det var også noen små irritasjonsmomenter ellers som jeg håper de har rettet på. Problemer med å gå gjennom dører var vel et moment som ofte kom opp i nettdiskusjoner om spillet. Håper også de ikke biter over for mye nå. Er litt redd for at jeg kommer til å bli fort lei hvis spillverdenen blir for stor, men moro blir det uansett. Personlig synes jeg det fungerte ganske godt med den ganske lille verdenen i Witcher 2, men jeg var ikke noen fan av kampsystemet, drive å stupe kråke hele dagen kunne jeg klart meg uten. AtW Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Kampsystemet i Witcher 2 var helt konge, hard to learn og difficult to master men når en klarer det på hard så er det en utrolig god mestringsfølelse å kunne slakte store mengder menn og monster sømløst og dynamisk. Håper de fortsetter med blockerings og dodge systemet. har altid likt the withcer serien .. desvere er dårlig mekanik i witcher 1 der utviklerne ikke klarte og besteme seg om det er et point and click spell eller om det er en action rpg spell .. noe som ødelag spelles inlevning mye ... the witcher 2 heldigvis fixet disse problemene helt. Historien og hvordan den utvikle seg har altid vert det beste i serien. som i tilleg har med witcher 2 fått en perfect inlevelse ... det jeg har set så langt av cd Projekt er bare positiv .. gratis dlc osv ... jeg glede meg svert til 3en og håpe også på en 4 med ny historie kanje =) kanje coop witch hunting i åpen verden .. =P naa mest sansynlig vis ikke =P .. men uanset jeg tror nok jeg trenge ikke vente med noen anmeldese til w3 da jeg har full tillit i projekte og studio ... Nailed it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå