Tryminator Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hei Har logitech performance mx og syntes den er helt OK. Begynt å lge noen rare lyder, også synte jeg den er litt "treig" Bruker den mest til gaming (titanfall og leauage og legends) og til sørfing på nettet. Sett litt på logitech g502, razer deathadder, razer naga og litt ulike mad catz. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg har en deathadder og er veldig fornøyd med den. Den er stor og ligger veldig godt i hånden. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Corsair M65 er min nye favoritt. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg har flere SteelSeries Kinzu v2 Pro. Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Razer Naga har jeg hatt opp igjennom tidene og er fantastisk fornøyd med den! Jeg binda en del knapper og kunne spille diablo 3 tilbakelent med føttene oppå pulten! Må ærlig inrømme at det var ganske fantastisk. Kan gjøre det med andre spill også Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg stemmer på deathadder Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Er Corsair M65 behagelig å bruke? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Bygd som ei stridsvogn, passer for menn. Do it Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kjøpte en G502 for noen uker siden men de har en produksjonfeil hvor det er ubalanse i scrollehjulet. Dette gjør at hjulet triller av seg selv i free flow modus. Skikkelig kjipt. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Tror jeg går for razer deathadder. Hatt tastatur og musematte i razer, så da blitt samlingen komplett Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Se på Roccat Kone først. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Roccat kone XTD er perfekt for store hender. Det blir en fin oppgradering fra din Performance MX. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Nå liker ikke jeg den jeg har så godt. Har ikke så store hender... Tror ikke jeg går for deathadder likevel. Mange som sier at g502 er veldig klumpete og "stygg". Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Tror jeg bestiller roccat kone XDT... Virke veldig bra... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Tror jeg bestiller roccat kone XDT... Virke veldig bra... Ja som sagt så anbefaler eg den. Den er fantastisk god å bruke. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Det står mellom roccat kone og corsair M65 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Da bestilte jeg roccat kone... Virker veldig bra. Vist jeg ikke liker den returnerer jeg den og kjøper m65 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Nå liker ikke jeg den jeg har så godt. Har ikke så store hender... Tror ikke jeg går for deathadder likevel. Mange som sier at g502 er veldig klumpete og "stygg". Det er ikke sant. Den er veldig slank og deilig å ta på. Personlig synes jeg at den ser bra ut også men det kan nok diskuteres. Ang. free flow hjul løsningen til Logitech så har jeg nå testet en annen mus med samme løsning fra Logitech og den har samme problem som G502, ergo så ser det ut til at dette er noe de ikke klarer å få til skikkelig. Endret 3. september 2014 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå