War Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Teiteste jeg har hørt, du venter ukesvis pga de sier du må, så må du få en del av regningen selv som da er større en om du tok det med en gang. #hadde klikka som snekkern Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 Regninga er nok ikke noe særlig større pga venting, jeg må ha nytt tak og grunnen til at vann kommer inn må fikses. Får bare håpe det ikke er kantareller og andre udyr i himlingen... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 Bilde fra litt etter jeg åpna taket: Heldigvis bare litt mugg på innrettet, ikke noe tegn til noe i bjelker, isolasjon osv Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Ettersom styret ikke gjør noe for å utbedre det har jeg tatt over som styreleder, skal nok klare å få litt fart på det tenker jeg. Da skal nok håndtverkere få legge taket for meg også, noe jeg egentlig kunne fått til med hjelp fra noen venner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå