sondremann Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har bestillt meg et powercolor radeon 9800pro 128 mb kort med 8x agp. Hvor mye "kraft" går jeg glipp av p.g.a at hovedkortet mitt kun støtter 4x agp? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Du går ikke glipp av noen ting. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 For å få en bra ytelse fra det kortet bør du ha en ganse ny pc som takler 8x det har nok sikkert en del å si ja:ide: Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Du går ikke glipp av noen ting. Stort sett, men i situasjoner der spillet må ty til AGP minne vil det ha noe å si. Det vil også være interessant å teste kommende spill som f.eks HL2 med AGP8x kontra AGP4x. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Du vil tape ca 2-5% ytelse. Er relativt liten forskjell på om du bruker 4x eller 8x AGP på dagens kort. Seinare derimot, trur eg du vil tape en del på å berre ha 4x i forhold til 8x. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå