Sndyy Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har med et uhell funnet ut at jeg har "ståjet" med meg opgjøret hjem. Jeg lurer nå på hva jeg gjør. Jeg kan enten komme krypende til sjefen og få en liten sjennapreiken tilbake, eller snike meg inn imorgen grytidlig å legge den på plass. Hva ville dere gjort?Sneaky, eller ærlighet varer lengst? Lenke til kommentar
Sndyy Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Risken er jo at jeg møter på henne i døra, men samtidig så er jeg ny, og vil ikke være den som ikke klarer å få et oppgjør på riktig plass. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ærlighet, definitivt. Ikke gjør det verre enn det er allerede, legg kortene på bordet og innrøm å ha gjort noe feil - om enn utilsikta. Lær, gå videre. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Alternativ 3: Det blir oppdaget at oppgjøret er borte og du anmeldes når de ser deg på opptak fra overvåkningskameraet. Jeg ville ikke kastet bort noe tid. Få det på plass så fort som mulig og beklag for feilen du gjorde. 2 Lenke til kommentar
Sndyy Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Takk..... var det jeg også tenkte. Bedre sent enn aldri. Sånt kan vel skje, er vel en tyv fram til i morgen så får jeg lagt kortene på bordet da. Kan jo virke som jeg stjal den og angret, men samtidig håper jeg sjefen vet såpass.. uff uansett ekkel situasjon. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ring eller send en tekstmelding eller liknende nå, så du ikke anklages etterpå. 5 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å være ærlig. 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det er ikke noe problem, ring i morgen tidlig og forklar! Du er ikke en tyv og det var ett uhell. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ring sjefen og forklar hva som skjedde. Og husk å fortelle oss hvordan det gikk Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Send en melding, ett hendig uhell er det ingen som bryr seg om sålenge alt blir returnert i sin helhet. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det er ikke noe problem, ring i morgen tidlig og forklar! Du er ikke en tyv og det var ett uhell. Kan bli ett problem hvis noe stikker innom nå og tilfeldig oppdager at den er borte... Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Åssen klarer man å få med seg den hjem i utgangspunktet? Kan skjønne det hvis man skulle i banken, men glemte det, men da kan man jo bare kjøre ned igjen.. 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Åssen klarer man å få med seg den hjem i utgangspunktet? Kan skjønne det hvis man skulle i banken, men glemte det, men da kan man jo bare kjøre ned igjen.. Mange leverer denne i en nattsafe/safe som er på innsiden/utsiden av bygget. Om man legger denne i veska og reiser hjem så ser jeg at det er rimelig lett å glemme å kjøre innom nattsafen på veien hjem. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Altså, det er noen dager siden - så om oppgjøret ikke er på plass enda så sliter trådstarter med å forklare seg. Men sannsynligvis er saken løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå