Gå til innhold

Faren min spionerer på PCen min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har admin passord så kan han bare logge på fra nettverket, selvom ting ikke er delt. Så lag et passord hna ikke kan og disable simple filesharing. Kan også installere en firewall på pc'en. Så er den stengt. Hvis du vil være ond mot han så innstalerer du gator på pc'en hans. Gator er ondt....

Lenke til kommentar

faren min jober ikke for cia, det er sikkert og vist. og jeg har admin passord, som han ikke vet om.

men, det ligger veldig mange svchost.exe-er på Processes listen, hele 4 stykker. og en av dem tar 18 mb av internminnet, pluss at om jeg tar end process starter den bare på nytt igjen uten noe username. hvor mange svchost har dere, og hvor mye minne tar de?

Lenke til kommentar
faren min jober ikke for cia, det er sikkert og vist. og jeg har admin passord, som han ikke vet om.

men, det ligger veldig mange svchost.exe-er på Processes listen, hele 4 stykker. og en av dem tar 18 mb av internminnet, pluss at om jeg tar end process starter den bare på nytt igjen uten noe username. hvor mange svchost har dere, og hvor mye minne tar de?

Det er helt normalt...

Lenke til kommentar
Selv om Gator saksøker de som kaller dem for SpyWare....

amerikanere .. sakksøker alle for ingenting

PS: faren din er vel ikke en CIA agent?

de spionere på alt og alle

Å saksøke er amerikanerene flinke til ja *grin*

Det var ei dame som fikk flere mill. i erstatning siden det ikkje stod noe i bruksanvisningen om at katter ikkje kunne tørkes i microen....

Lenke til kommentar

er da ikke noe problem å komme inn på en fil som ikke er delt, er jo bare å ha litt kunnskaper om "hacking", så er det gjort, trenger ikke programmer og slikt tull,

lærte dette på skolen, gikk IKT, lærte fort hvordan man om seg inn på andre pc`er uten å bruke progs

kommer ikke til å si hvordan, tror det strider med noen regler på forumet her...

Lenke til kommentar
Legg inn PC Anywhere eller liknende!

Kjempegøyt på lan.. Husker jeg la inn det på maskina til en fyr. (Sette på pr0n-filmer mens han sitter der og ikke aner hva som foregår er gøy! Det er også gøyt å "skumple" til folk som spiller cs!) *grin*

For de som ikke vet hva det er:

Programmet er beregnet til at du skal kunne styre andre maskiner gjennom et nettverk (lan) eller internett. Når du bruker det, ser du helt og fult "skjermen" til offeret. Det er et seriøst program, og veldig nyttig i mange situasjoner, men kan også brukes til mye gøyt. Du kan velge mellom at begge styrer musa samtidig eller om bare du skal få styre mens du styrer.

Husk å sette på sånn at det starter automatisk hver gang han slår på maskina! :yes:

Hvor kan jeg laste ned dette hen?

Lenke til kommentar
er da ikke noe problem å komme inn på en fil som ikke er delt, er jo bare å ha litt kunnskaper om "hacking", så er det gjort, trenger ikke programmer og slikt tull,

lærte dette på skolen, gikk IKT, lærte fort hvordan man om seg inn på andre pc`er uten å bruke progs

kommer ikke til å si hvordan, tror det strider med noen regler på forumet her...

Da er det jo ganske imponerende at du presterer å misbruke ordet "hacke".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ka betyr 1337 og alle dei andre tingene

er ny på forumet

elite: adj.

Clueful. Plugged-in. One of the cognoscenti. Also used as a general positive adjective. This term is not actually native hacker slang; it is used primarily by crackers and warez d00dz, for which reason hackers use it only with heavy irony. The term used to refer to the folks allowed in to the “hidden” or “privileged” sections of BBSes in the early 1980s (which, typically, contained pirated software). Frequently, early boards would only let you post, or even see, a certain subset of the sections (or ‘boards’) on a BBS. Those who got to the frequently legendary ‘triple super secret’ boards were elite. Misspellings of this term in warez d00dz style abound; the forms l337 eleet, and 31337 (among others) have been sighted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...