dimiles Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 [quote name='SnowDOG_' date='26/10/2003 : 20:02'] Syns den var ganske bra eg. [/quote] Synes jeg og:) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Okey, jeg innser at jeg er i mindretall.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvis du ikke har admin passord så kan han bare logge på fra nettverket, selvom ting ikke er delt. Så lag et passord hna ikke kan og disable simple filesharing. Kan også installere en firewall på pc'en. Så er den stengt. Hvis du vil være ond mot han så innstalerer du gator på pc'en hans. Gator er ondt.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Selv om Gator saksøker de som kaller dem for SpyWare.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Selv om Gator saksøker de som kaller dem for SpyWare.... amerikanere .. sakksøker alle for ingenting PS: faren din er vel ikke en CIA agent? de spionere på alt og alle Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 faren min jober ikke for cia, det er sikkert og vist. og jeg har admin passord, som han ikke vet om. men, det ligger veldig mange svchost.exe-er på Processes listen, hele 4 stykker. og en av dem tar 18 mb av internminnet, pluss at om jeg tar end process starter den bare på nytt igjen uten noe username. hvor mange svchost har dere, og hvor mye minne tar de? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 faren min jober ikke for cia, det er sikkert og vist. og jeg har admin passord, som han ikke vet om. men, det ligger veldig mange svchost.exe-er på Processes listen, hele 4 stykker. og en av dem tar 18 mb av internminnet, pluss at om jeg tar end process starter den bare på nytt igjen uten noe username. hvor mange svchost har dere, og hvor mye minne tar de? Det er helt normalt... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Det er normalt å ha flere svchost-prosesser, slik som du har. Akkurat nå har jeg 5 oppe og kjører. Endret 26. oktober 2003 av Cursed Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 har du en firewall på pc'en din? tror det skulle gjøre susen. Zonealarm er gratis og visstnok bra Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Selv om Gator saksøker de som kaller dem for SpyWare.... amerikanere .. sakksøker alle for ingenting PS: faren din er vel ikke en CIA agent? de spionere på alt og alle Å saksøke er amerikanerene flinke til ja *grin* Det var ei dame som fikk flere mill. i erstatning siden det ikkje stod noe i bruksanvisningen om at katter ikkje kunne tørkes i microen.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 er da ikke noe problem å komme inn på en fil som ikke er delt, er jo bare å ha litt kunnskaper om "hacking", så er det gjort, trenger ikke programmer og slikt tull, lærte dette på skolen, gikk IKT, lærte fort hvordan man om seg inn på andre pc`er uten å bruke progs kommer ikke til å si hvordan, tror det strider med noen regler på forumet her... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Legg inn PC Anywhere eller liknende! Kjempegøyt på lan.. Husker jeg la inn det på maskina til en fyr. (Sette på pr0n-filmer mens han sitter der og ikke aner hva som foregår er gøy! Det er også gøyt å "skumple" til folk som spiller cs!) *grin* For de som ikke vet hva det er: Programmet er beregnet til at du skal kunne styre andre maskiner gjennom et nettverk (lan) eller internett. Når du bruker det, ser du helt og fult "skjermen" til offeret. Det er et seriøst program, og veldig nyttig i mange situasjoner, men kan også brukes til mye gøyt. Du kan velge mellom at begge styrer musa samtidig eller om bare du skal få styre mens du styrer. Husk å sette på sånn at det starter automatisk hver gang han slår på maskina! Hvor kan jeg laste ned dette hen? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Du kan jo alltids prøve google og se om du finner en offisiell side, hvis det er gratis ligger det nok der. Hvis ikke er det jo ymse andre måter å få tak i det (men det er fy-fy) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 PC Anywhere koster penger. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 er da ikke noe problem å komme inn på en fil som ikke er delt, er jo bare å ha litt kunnskaper om "hacking", så er det gjort, trenger ikke programmer og slikt tull,lærte dette på skolen, gikk IKT, lærte fort hvordan man om seg inn på andre pc`er uten å bruke progs kommer ikke til å si hvordan, tror det strider med noen regler på forumet her... Da er det jo ganske imponerende at du presterer å misbruke ordet "hacke". Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Da er det jo ganske imponerende at du presterer å misbruke ordet "hacke". vet ikke helt hva jeg skal kalle det når man kommer seg inn der man vil i ett nettverk UTEN adminpassord Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Da er det jo ganske imponerende at du presterer å misbruke ordet "hacke". vet ikke helt hva jeg skal kalle det når man kommer seg inn der man vil i ett nettverk UTEN adminpassord hahaha, du hadde ikke komt deg inn på Slackware boksen min! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Da er det jo ganske imponerende at du presterer å misbruke ordet "hacke". vet ikke helt hva jeg skal kalle det når man kommer seg inn der man vil i ett nettverk UTEN adminpassord Cracking? Sikkerhetsbryting? h4x0ring? Lenke til kommentar
flagger Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ka betyr 1337 og alle dei andre tingene er ny på forumet Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ka betyr 1337 og alle dei andre tingene er ny på forumet elite: adj. Clueful. Plugged-in. One of the cognoscenti. Also used as a general positive adjective. This term is not actually native hacker slang; it is used primarily by crackers and warez d00dz, for which reason hackers use it only with heavy irony. The term used to refer to the folks allowed in to the “hidden” or “privileged” sections of BBSes in the early 1980s (which, typically, contained pirated software). Frequently, early boards would only let you post, or even see, a certain subset of the sections (or ‘boards’) on a BBS. Those who got to the frequently legendary ‘triple super secret’ boards were elite. Misspellings of this term in warez d00dz style abound; the forms l337 eleet, and 31337 (among others) have been sighted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå