Gå til innhold

[Løst] Trådløst nettverkskort


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Flytter inn i hybel og har ikke mulighet til å bruke kabel, så trenger derfor et trådløst nettverkskort. Har lest endel om hva folk sier om komplett sine produkter, og det virker som om det er mye ustabilt og dårlig. Trenger et som har stabil tilkobling når jeg spiller og bruker skype samtidig. Kan ikke dette ut i tide og utide.

 

Hovedkortet mitt: ASUS P7P55D-E, Socket-1156 ATX, P55, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, GbLAN, SATA 6Gb/s, USB 3.0

 

 

Budsjett rundt 1500,- om såpass må til.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukes til Internett-surfing, torrent-lasting, gaming, Skype, streaming av HD-filmer fra andre PC-er +++

Dønn stabilt.

 

Kan nevnes at jeg bor i en kjellerleilighet og bruker huseiers nett. Han har ruteren plassert i andre etasje så den har rekkevidden som trengs til det. Brukte et gammelt Linksys-kort tidligere, men det var så ustabilt at vi bytta det ut med dette.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har samme trådløst nettverkskort som L4r5 her nevner, og jeg bruker det til gaming og Skype. Det fungerer helt utmerket (stabilt).

 

Kan nevnes at router står et godt stykke i fra og det fungerer helt optimalt alikevel.

 

Ser at produktanmeldelsene på produktet på Komplett er både positive og negative.

 

Jeg er i hvertfall fornøyd med det kortet :)

Endret av praut86
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...