oyvida Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Slik kan du samle alle trykkerne i én datastyrt enhet.GUIDE: Arduino: Lag din egen fjernkontroll (Ekstra) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Happydaydreamer669 Skrevet 6. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 6. august 2014 Flott artikkel, skikkelig ekstra stoff som jeg gladelig betaler for. 11 Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Støtter innlegget over. Kunne kanskje ha vært kjekt med en liten videosnutt eller to av prosjektet, men jeg skjønner at det krever litt ekstra ressurser. 1 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Flott artikkel. Kommer det flere Arduion artikler/prosjekter? Jeg ser for meg en fortsettelse av denne, men neste trinn blir å styre den over LAN/Wifi. Kanskje også et enkelt program som man kjører på PC/telefon for kommunikasjon? Lenke til kommentar
bobolobolo Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Flott artikkel. Tror sannelig at elevene mine i valgfag teknologi i praksis på 8.trinn skal få lage seg fjernkontroller i løpet av skoleåret. Arduino er gøy! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Artig, men til akkurat denne type bruk finnes det endel løsninger som er litt mer ferdige og enkle, og like fleksible? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå