vimzlefu Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Hei! Har fått en feilmelding som jeg aldri har sett før. Skjedde helt tilfeldig da jeg skrudde på pcn og hvis jeg restarter som det står at jeg skal gjøre skjer akkurat det samme problemet. Har prøvd å resete BIOS, skifte skjermkort slot og bytte på hvor mange rambrikker som står i. "TVWRY is compressed"La til video som viser hva som skjer når jeg skrur på pcn. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Det er en kjent feilmelding som sier "BOOTMGR is compressed". Lurer på om det kan være den, men noe gjør den korrupt. Mulig problemet er disken. Den meldingen ligger i bootsektor for partisjonen. Endret 6. august 2014 av Hårek Lenke til kommentar
vimzlefu Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Det er en kjent feilmelding som sier "BOOTMGR is compressed". Lurer på om det kan være den, men noe gjør den korrupt. Mulig problemet er disken. Den meldingen ligger i bootsektor for partisjonen. Takk skal prøve meg litt frem Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 sjekk at pcen ikkje bootar til noko anna enn OS HDD. Det kan vere så mangt alt i frå disk kræsj til virus. Du kan forsøke å boote til Windows disken din og kjøyre oppstarts repair. Evt prøve å fixe det i cmd(som du kan starte opp frå cden) med denne komandoen : bootrec /fixboot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå