Toketorp Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Alstahaug kirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Motiv og farger er helt etter mitt hjerte. Jeg vet ikke noe om hvor du står, om du har mulighet til å bevege deg til sidene. Den største holmen stenger noe for innsynet. Litt mer til venstre gjennom åpningen mellom holmene kunne kanskje ha gitt betrakteren en større opplevelse. Bygningen i høyre bildekant kunne ha vært skåret bort, dette gjelder også litt av bunnen. Slettes ikke meningen å slakte bildet, det er lyst, friskt og lett med god lyssetting, og det kan være mange meninger om landskapskomposisjoner. Avsnittet over peker bare mot et alternativt ståsted. Himmelen er ikke overdramatisert, men har gode farger og naturlige detaljer, ofte oversett i denne sjangeren. Takk for titten, jeg har kost meg med bildet! Vh. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Hei, takk for tilbakemelding, Bildet er tatt fra dekket på hurtigruta på vei sørover, og motivene kom fort og forsvant raskt. Jeg kunne nok ha beskåret bilde noe mer og også tatt noen flere bilder, men ståstedet for fotograferingen var det ikke så mye å gjøre med. Turen fra Nesna til Trondheim var fantastisk, og videre sørover langs Atlanterhavsveien og Trollstigen var også en opplevelse (med mange bilder). Toketorp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg