MrCusNT Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Hei. Jeg har 20 euro. Burde jeg spare de til h1z1 eller bruke de nå på state of decay eller et annet spill? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Du vet at H1Z1 er free to play? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Jeg skal kjøpe early acess Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 haha, at folk ikke lærer snart. Det er ikke lurt å kjøpe seg inn i verken early access eller kickstarter. Du har 0 garanti for at spillet blir faktisk fullført, helt utrolig hvordan litt billig "hype" får folk til å betale for å være beta tester så dere sitter der å luker ut bugs så hopper andre på om det skulle releases å får i både pose og sekk med forhåpentligvis rimelig buggfritt spill som i tillegg er f2p. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Skal spillet koste penger i early access og være F2P når det er ferdigutviklet? Har ikke sett info om det noe sted, men om det stemmer så er jo dette helt bakvendt 1 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Skal spillet koste penger i early access og være F2P når det er ferdigutviklet? Har ikke sett info om det noe sted, men om det stemmer så er jo dette helt bakvendt Jeg vil heller betale å få spillet kanskje 1-2 år tidligere enn å sitte å vente. Hvem vet. Kanskje det blir noe ekstra til de som kjøper early acess? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Skal spillet koste penger i early access og være F2P når det er ferdigutviklet? Har ikke sett info om det noe sted, men om det stemmer så er jo dette helt bakvendt Det kommer på steam, skal du spille å hjelpe dem så kjøper du early access til H1Z1, da har du tilgang til å gjøre det samme som blir gjort med DayZ SA for øyeblikket. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Forskjellen er jo at DayZ SA fortsatt kommer til å koste penger når det er ute av early access. Tror heller ikke Sony trenger støtte i form av penger fra early access for å kunne utvikle spillet. Endret 7. august 2014 av BuerN0R Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Hva du prøver å påstå at H1Z1 er grattis etter early access, dream on. H1Z1 er free2play, det betyr ikke at det er grattis etter early access, det betyr at du ikke trenger å betale noe per mnd (som world of warcraft etc) Endret 7. august 2014 av nagina Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Free 2 Play betyr ikke at det er Pay 2 Play uten månedsavgift. Spillet blir F2P med mikrotransaksjoner Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Tipper det blir som Planetside 2(samme utvikler), gratis å spille, men koster penger i måneden for å være "premium" member. Kommer nokk til å kjøpe early access jeg også når det kommer. Blir spille en flopp, så blir det det. Ikke mye penger det er snakk om uansett. Angrer ikke på at jeg kjøpte early access til DayZ SA heller. Selv om spillet ikke er så spillbart enda. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Vel, hvis det er tilfelle så vil early access vare nokså lenge til de har tjent nok. Jeg klarer ikke å se hvordan det er å lage slik spill som er helt grattis, hvor er liksom profit? microtrans? vel, RIP H1Z1. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Vel, hvis det er tilfelle så vil early access vare nokså lenge til de har tjent nok. Jeg klarer ikke å se hvordan det er å lage slik spill som er helt grattis, hvor er liksom profit? microtrans? vel, RIP H1Z1. Man må sikkert betale for hvert enkelt våpen, så spillet blir ubalansert og urettferdig som bare juling. Typisk pay to win. Om du ikke betaler, så ender du opp med å løpe rundt med tomme hender. Blir ikke overrasket om man mister det man har kjøpt når man dør. Endret 7. august 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Husker et multiplayerspill for mange år siden som skulle revolusjonere bransjen. Basically var det et arena-shooter, bare at man betalte ekte penger for ammo. Greia var at man skulle tjene penger (i dollar) på å få kills og killstreaks, men det som skjedde var at man wasta mere på ammo enn det man noensinne kunne få igjen som penger...det forsvant rimelig kjapt. Lurer på hva det spillet het..de prøvde å hype det med at du kunne bli rik på ordentlig bare du ble god nok. Selvsagt var det ingen som ble det, alle gikk i minus på ammoen. Anmeldere sa det var som å stikke et sugerør nedi pengeboka og se på at pengene forsvant. Endret 7. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Vel, hvis det er tilfelle så vil early access vare nokså lenge til de har tjent nok. Jeg klarer ikke å se hvordan det er å lage slik spill som er helt grattis, hvor er liksom profit? microtrans? vel, RIP H1Z1. Er jo helt klart mikrotransaksjoner de tjener på. Se på LoL f.eks. De tjener jo noe helt sinnsykt. Folk kjøper jo skins å stæsj så det synger etter. Samma med Planetside2. Der har jeg selv brukt godt over 2000kr på in-game stuff + premium membership. Mest fordi jeg er en veldig utålmodig mann og ikke gidder å grinde meg til stuff. Selv om jeg er imot mikrotrans.. Men det er fort gjort når det er kun få trykk med å skaffe seg in-game cash. Hvis det blir mulighet for å kjøpe seg våpen blir jo hele poenge med hardcore survivor borte. Mener jeg hørte de sa på en stream at det ikke skulle skje, men vet aldri.. Å at det var mere customisation stuff man kunne kjøpe som ikke har noe med pay2win å gjøre. Blir det pay2win, kommer spillet til å dø ut relativt fort. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 “We will NOT be selling Guns, Ammo, Food, Water... i.e. That's kind of the whole game and it would suck in our opinion if we did that.” “We will be selling wearables. We felt like this will be a good, fair revenue generator. However - we recognize how important finding wearables in the world is so you'll be able to find and craft a lot of stuff. We agree that's something important.” http://www.cinemablend.com/games/H1Z1-PS4-PC-Won-t-Pay-Win-63614.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå