SiR0 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det tar ikke mange sekundene å forsvinne under radaren.Slik sletter du Facebook-kontoen din Lenke til kommentar
ss1108 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Sosiale medier var bra da det kom men det har tatt overhånd. Det finnes knapt et liv utenfor sosiale medier lengre for mange og jeg lurer på hva som hadde skjedd med folk om det kom en katastrofe og ødela internett 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Prøver å ha facebook-fri august, har vært deilig så langt. Får se om jeg logger inn igjen når måneden er omme. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 bruker ikke facebook, men gidder ikk slette den gamle brukeren min. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Hah, slette facebook kontoen? Det er bare en illusjon. Du har konto på facebook før si lager en, og etter at du sletter den. Facebook sammler info om deg via andre venner på facebook. Via bildegjennkjenning osv. 1 Lenke til kommentar
airetam Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Klarte meg fint uten facebook i et par år, men lagde meg en ny profil for et halvt år siden fordi det er praktisk. Skjønner meg ikke på folk som sitter på face dag inn og dag ut, flere timer om dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg