Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

bestilte adsl hos tiscali... 7 okt

 

jeg skulle få en bekreftelse i posten a løpet av noen dager.. den har jeg ikke fått enda 25/10

 

innen 2 uker skulle jeg få aktiveringe dato.. den har jeg heller ikke fått...

 

er tiscali kjent for å være treiger eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også bestilt ADSL fra Tiscali her.

 

Jeg fikk brevet to dager etter min bestillingen.

 

Jeg sendte en mail etter en uke og spurte om hva skjer.

 

Fikk svar dagen etter at de manglet en bekreftelse fra en underlevrandør (telenor), og di skulle purre på den.

 

Kan nesten ikke forlange mere.

 

Hilsen Guggen45

Lenke til kommentar

Har nettopp fått ADSL fra Tiscali, fikk bekreftelse etter noen dager, men fikk aldri noe mer info, som jeg ble lovet. De skulle sende det sist jeg pratet med dem, uten at jeg har hørt noe mer. Dessuten har jeg fått alt for lite fart, ligger rundt 700/100 selv om jeg har bestilt 1024/256. Har sjekket, og ja, det er en 1024/256 linje, jeg fikk beskjed om å kjøre noen tester og maile resultatet til dem (det gleder jeg meg til nå, siden dere skryter så fælt av mail-responsen deres). Har en kompis som heller ikke har nok fart på ADSL fra Tiscali.

Lenke til kommentar

Går nå på syvende uken siden jeg bestillte ADSL hos Tele2.Har passert

oppkoblings datoen(8okt)uten at noe skjer.

Mail og support funger ok.De skal snart ordne dette sier de.Har sagt det i noen uker nå.

Det viker som den store ulven,Telenor leker med sine konkurenter og trenerer

alt de kan.Og ingen kan gjøre en damn shi...t,hverken Tiscali eller Tele2.

Lenke til kommentar
(...) jeg fikk beskjed om å kjøre noen tester og maile resultatet til dem (det gleder jeg meg til nå, siden dere skryter så fælt av mail-responsen deres). (...)

Har fortsatt ikke fått svar fra Tiscali, og på telefonen er jeg nummer <insert large number here> i køen... :grumpy:

Og jeg testet nettopp hastigheten hos ITavisen, fikk hele 552 kbps... hurra.

Begynner å angre veldig på at jeg bestilte fra Tiscali, men kan faktisk ikke huske å ha lest så veldig mye negativt om dem.

Lenke til kommentar

Hurra, nå kom jeg *endelig* gjennom på telefon til Tiscali. Første gang jeg ringte, fikk jeg beskjed om å oppgi ordrenr i mail, ettersom kundenr ikke var sendt. Har som sagt ikke fått svar på mail, og da jeg nå ringte og purret, fikk jeg beskjed om å sende en ny mail(!) der jeg måtte oppgi kundenr(!!)...

AAAARGH, jeg blir så forbanna! Lurer på om jeg har bindingstid? Husker jammen ikke. Så da blir det vel mer purring i neste uke, kommer jo til å blakke meg på den ventemusikken deres. No way at jeg betaler 1-mbit-pris for en 700/100 linje.

 

:grumpy:

Lenke til kommentar

Tiscali er tull og tøys! Først fikk vi aldri noen ting og når vi fikk det fikk vi ikke kobla opp, så vi ringte for å få hjelp. kom aldri igjennom. Sendte brev og mail, men de svarte aldri eller så bare sa de masse piss. Jeg fikk kobla opp internetten selv til slutt. Da hadde vi betalt for en månedsabonnement uten å få bruke internett. Nå har vi ikke fått mail, som vi var lovet. Jeg vet ikke hva brukernavnet vårt er og heller ikke passord.

 

Det eneste som er bra med vår Tiscalioppkobling er at vi har et 384 kb/s linje og så får vi ca. 500 kb/s i sånne internettester.

 

Går for noe annet enn Tiscali. Nextgentel har jeg hørt er bra.

Lenke til kommentar
Har nettopp fått ADSL fra Tiscali, fikk bekreftelse etter noen dager, men fikk aldri noe mer info, som jeg ble lovet. De skulle sende det sist jeg pratet med dem, uten at jeg har hørt noe mer. Dessuten har jeg fått alt for lite fart, ligger rundt 700/100 selv om jeg har bestilt 1024/256. Har sjekket, og ja, det er en 1024/256 linje, jeg fikk beskjed om å kjøre noen tester og maile resultatet til dem (det gleder jeg meg til nå, siden dere skryter så fælt av mail-responsen deres). Har en kompis som heller ikke har nok fart på ADSL fra Tiscali.

Det kan ikke bare være Tiscali sin skyld, for det kan også være at du er langt unna sentralen.

Lenke til kommentar

Husker i fjor, da vi skulle bestille adsl for første gang..

 

Fikk beskjed på sida til tiscali at dem kunne levere, og bestillte.. Skjedde pent lite, og jeg begynnte å bli pissed, ville jo ha adsl, ikke slite med isdn.

 

Fikk mail etter 3-4 uker, om at dem ikke kunne levere av en eller annen tullete grunn..

 

Det ble telenor på oss, grunnet bra tilbud og slik. Tok bare 1 uke å få pakka med modem etc. mne 2 MÅNEDER å bli oppkoblet! :grin:

 

BTW: Fikk betaligsutsettelse i 3 mnd, og gratis oppkobling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...