Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå vil han visst ikke treffes mer… :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra :) Det kan være vanskelig å være i en situasjon som TS er i, men jeg tror uansett at livet vil finne en eller annen vei, det er bare spm. om tid

Ja, gi det litt mer tid!

 

Men jeg gav henne også et råd, som mange her i denne tråden reagerte på. Jeg sa hun måtte prøve å få barn med ham. Da vil hun iallefall få oppmerksomheten hans..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen, herr Bond, er paradoksalt nok at jenter vil ha det de ikke har, men ikke det de har.

 

Riktig.. En kompis av meg som er ganske grei på å sjekke jenter sa noe lign. som at, jenter vil alltid være opptatt av det de ikke kan få. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, men da jeg skjønte hvordan dette fungerte ble ting litt lettere for meg.

Lenke til kommentar

Joa, mange damer og menn, kan ofte ønske det dem ikke har. Fordi det man ikke har er som oftest ukjent og virker spennende. Altså, man savner det ikke da, fordi en vet ikke hva det er, annet enn at det bare mangler. Og i slike tilfeller er det bare illusjonen om hva det kan innebære en egentlig ønsker og kanskje tror en finner. En perfekt illusjon. Som naturligvis bare er tull å jakte etter og da kommer gamle ordtak som å vanne sitt eget gress kan jo være lurere.

 

Men så er det ikke alltid bare litt vann magisk kan gjøre et gress grønt (igjen). Hvis historien tilsier at det har vært en intens skogbrann på plenen sin f.eks, så trenger det mye mer for å få noe å gro der igjen. Og kanskje mest av alt, tid.

 

Det sagt, dette med at man savner og får lyst på det man ikke har. I noen tilfeller så kan det være helt motsatt når man har det, da kan det være nettopp det man har, samt den medfølgende tryggheten, nærheten og tilliten man har sammen som er sexy og tiltrekkende. Og jo mer en blir omfavnet av det, jo bedre føles det, som en god sirkel som bare blir større og større.

 

Så det er jo forskjell på folk og forhold. Man ville vel mest sannsynlig ha følt det samme som kvelende og uoverkommelig med en feil person.

 

Men igjen, hvem er en til å si hvordan en annen burde føle det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...