Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå vil han visst ikke treffes mer… :(

Anbefalte innlegg

(...)og jeg vet jeg har en del romantiske styrker og er flink med damene(...)

Helt enig! Det å mase på damene har alltid slått meg som en god strategi, og det er godt å få det bekreftet av en som er flink med damene. Takk :)

Når man er så gammel agent som meg så er ikke internett-sjekking min spesialitet, jeg er mye flinkere ute i felten, i en bar kan ikke damene motstå meg ;) Og du vet jo at jeg har godt drag på damene men hvis du prøvde å være frekk syns jeg du kan ta rådet til avataren din ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har slettet ypping til bråk fra tråden. Vennligst vær snille og greit med hverandre.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Hvordan kan folk være snill med hverandre, når det de egentlig trenger, er et hardt bitch slap på skinnet, der de for besjed om å ta seg sammen, og komme seg videre i livet.

Jeg tror ikke sensitivitet kommer til å hjelpe et eneste menneske i denne verden. Jeg tror mennesker først og fremst trenger lederskap, og en vei videre.

Jeg tror denne kvinnen her trenger noen som kan vise veien for henne. En vei der hennes EKS ikke finnes, men et sted der hun kan være seg selv, og gjøre ting som er bra for henne.

Lenke til kommentar

Hvordan kan folk være snill med hverandre, når det de egentlig trenger, er et hardt bitch slap på skinnet, der de for besjed om å ta seg sammen, og komme seg videre i livet.

Jeg tror ikke sensitivitet kommer til å hjelpe et eneste menneske i denne verden. Jeg tror mennesker først og fremst trenger lederskap, og en vei videre.

Jeg tror denne kvinnen her trenger noen som kan vise veien for henne. En vei der hennes EKS ikke finnes, men et sted der hun kan være seg selv, og gjøre ting som er bra for henne.

Hun ville ikke ha hjelpen min :) Hvis du har lest på forrige sider så skrev jeg at jeg faktisk kunne møte henne istedet framfor han som hun var så keen på, men hun skrev aldri noe til meg etter vi utvekslet hverandres skype.. Så det med at hun trenger noen tror jeg blir feil, hun må selv finne veien selv enten gjennom åpenbaring eller egen forståelse :)

Lenke til kommentar

Hun ville ikke ha hjelpen min :) Hvis du har lest på forrige sider så skrev jeg at jeg faktisk kunne møte henne istedet framfor han som hun var så keen på, men hun skrev aldri noe til meg etter vi utvekslet hverandres skype.. Så det med at hun trenger noen tror jeg blir feil, hun må selv finne veien selv enten gjennom åpenbaring eller egen forståelse :)

Ja, hvem skulle vel tro at noen kvinne kunne si nei til selveste James Bond i egen person. Kanskje hun har for store krav og kommer til å lete etter sin make til den dagen hun dør?

Lenke til kommentar

Haha, jeg dør av dere.. så søte. Burde glemme han fyren, men kommer jo til å se han igjen, så blir jo ikke enkelt det heller.. TS

Anonymous poster hash: d799d...4ef

Så du burde glemme han, som du selv sier, men du kommer til å treffe han igjen. Og du mener at dette ikke blir enkelt...

Kan jeg spørre hvordan du har kommet frem til at du bør glemme han når det viser seg at du stadig skal treffe han igjen?

Womenlogic.org

Lenke til kommentar

Hva er egentlig vitsen med å prøve å glemme eller fortrenge en person når en ønsker å gå videre?

Det vanlige er jo å huske på det meste, men ligge det bak seg og se fremover likevel. Og man tar jo med seg alle erfaringer videre som en lærdom som regel.

Hvis en gjør alt for å glemme eller fortrenge alt, så må en jo uansett begynne på nytt og oppleve alt en gang til før en lærer da. Og hva er poenget med det?

Ønsker en ikke å bli eldre, ha (og ta vare på) erfaringen sin og få en bedre fremtid?

Lenke til kommentar

Ja, hvem skulle vel tro at noen kvinne kunne si nei til selveste James Bond i egen person. Kanskje hun har for store krav og kommer til å lete etter sin make til den dagen hun dør?

Nå er du bare teit da! Hvor gammel er du? Tror du virkelig jeg er James Bond i virkeligheten også? hahaha dagens

Lenke til kommentar

Du er iallefall ikke gammel nok til å ha hørt om sarkasme og ironi ;)

Det er akkurat der du tar så inderlig feil.. Jeg er sarkasmen og ironiens mester ;) Mr. Tigergutt

Uansett ikke det som var poenget for det dreit du helt fult i.. Men jeg kan være så grei å gjenta, jeg har prøvd, jeg har tilbudt, vi pratet litt på diskusjon.no's postkasse, da vi kom til skype ble det ingen ord fra hennes side, så da må hun egentlig finne ut av problemet selv.

Jeg skal ikke krangle med deg, men hvis du prøver å være frekk når alt jeg informerer deg om er at jeg faktisk prøvde med henne så sier jo det litt om deg også egentlig..

edit: og jo faktisk så er å dra sarkasme og at "jeg brukte ironi" kortet ett helt latterlig dårlig argument for hva som helst man leser kan vel da være ironi på nettet. Jeg mente ikke noe av det jeg skrev her heller liksom.. naaai ikke i det hele tatt :)

Endret av Quote
Fjernet siteringspyramide. Quote, mod.
Lenke til kommentar

Det er akkurat der du tar så inderlig feil.. Jeg er sarkasmen og ironiens mester ;) Mr. Tigergutt

Uansett ikke det som var poenget for det dreit du helt fult i.. Men jeg kan være så grei å gjenta, jeg har prøvd, jeg har tilbudt, vi pratet litt på diskusjon.no's postkasse, da vi kom til skype ble det ingen ord fra hennes side, så da må hun egentlig finne ut av problemet selv.

Jeg skal ikke krangle med deg, men hvis du prøver å være frekk når alt jeg informerer deg om er at jeg faktisk prøvde med henne så sier jo det litt om deg også egentlig..

edit: og jo faktisk så er å dra sarkasme og at "jeg brukte ironi" kortet ett helt latterlig dårlig argument for hva som helst man leser kan vel da være ironi på nettet. Jeg mente ikke noe av det jeg skrev her heller liksom.. naaai ikke i det hele tatt :)

Ja, det kan være vanskelig å tolke tekst.

Hyggelig å vite at du prøvde å ta kontakt med henne for å prøve å hjelpe henne.

synd for henne at hun valgte å stoppe opp på skype.

Det er bra at du ikke vil krangle med meg, fordi jeg vil heller ikke krangle med deg. Så der er vi enige.

Endret av Quote
Fjernet siteringspyramide. Quote, mod.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...