Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå vil han visst ikke treffes mer… :(

Anbefalte innlegg

Klart man kan nyte det, men når man har en fast partner over tid og begge gir av seg selv og går inn for å glede den andre + ikke er redd for å eksperimentere litt så er det bedre enn et ONS hvor det lett blir keitete og småkleint.

Ja det er jo ofte slik. Men også her er mennesker ulike. Jeg har møtt kvinner som allerede første møte gjør det meste. Vi menn er jo rimelig enkle og kaster oss ut i livets gleder og blir selvsagt med. Det handler ofte om å være trygg på seg selv. Unge jenter er ofte usikre og livredde for at en valk eller to vil vises. De beste er mer voksne kvinner som vet at vi menn ikke bryr oss så mye om en valk eller to. Det er andre ting vi menn er mer opptatt av :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykket forteller meg at enten så er han ikke klar til å slå seg til ro med noen enda (siden han ikke slipper deg helt (vil muligens bare ha deg tilgjengelig), men likevel ikke gir alt han har), eller så er du rett og slett bare ikke hans type.

Tatt i betraktning at førsteinntrykk ikke nødvendigvis stemmer.

Lenke til kommentar

TS. Jeg vet at han ikke er ute etter noe forhold om dagen, fordi han går på et masterstudie som krever mye av han, og han er så opptatt om dagene.. Han gjør mye rart. OG ikke minst fordi det er stor avstand mellom oss i dag. Men han hadde visst lyst til å se meg igjen senere osm han nylig sa da, og beklaget for sin kjipe oppførsel og ga en gyldig grunn.

Håper det er OK? I mellomtiden skal jeg prøve å glemme han.. :/

Anonymous poster hash: d799d...4ef
Lenke til kommentar

Syns TS ikke skal klage på "han" når hun ikke klarer å engang skrive tilbake selv.. ;) Jeg skal fortelle dere om mitt inntrykk: Etter å ha prøvd med henne syns jeg det var utrolig lite interesse fra hennes side og virker som hun hadde vanskelig for å skrive noe som helst til meg.. Egentlig nå så skjønte jeg han som var omdiskutert i førstepost veldig godt hvorfor han ikke gadd mer..

Lenke til kommentar

Du var ikke i samtalen så du vet ingenting dessverre.. :)

På diskusjon.no greide hun hvertfall å svare på mld, og hun tok initiativet til å gå over til Skype istedet, så jeg ga addressen min..

Jeg begynte følgende:

Hei :)

*hun var pålogget* så gikk det kanskje 1 time og hun logget av, så skrev jeg på kvelden når jeg så hun var pålogget igjen

Du var vakker på bilde osv :) hvis du vil så sender jeg gjerne ett av meg selv også :)

*hun er fortsatt pålogget og gidder ikke svare*

Er du blitt for kul til å ikke svare nå eller ?

*hun var fortsatt pålogget også logget hun av noen timer i etterkant da klokken var ved midnatt*

Hva syns dere om dette da? Skjønner ikke hvorfor jenter skal mase om å få skype osv, det var lite effektivt i dette tilfelle og er bare derfor jeg mente at da skjønner jo jeg at ikke han gidder når ikke hun legger en milimeters smule innsats engang.

Men jeg mente jo det uansett genuint, jeg hadde møtt opp for en tur i parken eller en burger på mac'ern eller kaffe på cafe'n, name it.. for hun virka litt lei seg av å bli ditcha men holder man på sånn så er det ikke så rart. Jenter 14-19 vet jo knapt hva de vil uansett :)

Lenke til kommentar

Syns ikke du bør legge ut dette, jeg... Det kan jo hende at hun rett og slett ikke var i humør til å prate, selv om hun var pålogget? Det er ikke alltid jeg orker/gidder/har ork til å svare på meldinger heller, og det gjelder jo folk jeg kjenner. Regner med hun har vist IRL-fyren mer interesse enn en tilfeldig fyr fra forumet som legger henne til på Skype :p .

• Liker 3
Lenke til kommentar

Faktisk så var det hun som spørte om jeg hadde skype og la til meg ;)

Men jeg syns ikke det er for mye å kreve at man bare svarer tilbake med ett lite "Hei" asså, det koster så lite..

Hvis man er så lenge pålogget og ikke engang gidder å svare på skype, men hadde 2 timer før en helt kurant samtale på diskusjon.no's innbox.. Da kan man begynne å lure på vedkommende, merkelig at interessen forsvant så fort.. Den grunnen for meg er ett mysterium. Kanskje han ville treffe henne likevel..

Også ta å hysj på dere som syns det er så slemt at jeg tar det opp her, hun er "anonymbruker" så teoretisk sett er det hvem som helst :p

Dere ser på meg som den fæle ulven men jeg har vært singel i over 2 år, det er ikke noe vondt i meg. Har ikke sittet i fengsel ellernoe sånt :)

Vel uansett jeg blåser i det nå, jeg treffer noen andre, bare håper hun lærer noe av det ;)

Lenke til kommentar

Enig med deg Tvillingsjel

Jeg misunner deg litt at du har funnet deg godt til rette sånn sett, hun forrige eksen min kalte meg mannen i mitt liv osv (så jeg kan ikke ha vært den verste), men dessverre så jeg at hun ikke passet for meg og måtte dessverre gjøre det slutt..

Men det var uansett koslig da :)

og jeg vet jeg har en del romantiske styrker og er flink med damene, men da forutsetter det at man treffer noen og at man har

god kommunikasjon

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...