Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå vil han visst ikke treffes mer… :(


Anbefalte innlegg

Det er en jeg har møtt et par ganger tidligere, men pga avstand pga studier, så har ikke møtt hverandre mer. Nå er han hjemme for sommern… for bare noen dager siden, ville han møte meg. Så har det vært litt frem og tilbake… fikk svar av han hvor han sier "Har lyst, men vet ikke om jeg har tid. Har jobbet en del og skal på festival og sånt."

 

Hvordan kan det endre seg så fort egentlig? :( Jeg var så dum og sendte enda en "tullete" melding om vi kanskje sees neste år når han er hjemme igjen.. Herregud. :(



Anonymous poster hash: d799d...4ef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg mener.. jeg er faktisk en ganske søt, snill og god jente som bryr meg. Så håper han angrer senere.

 

Nå fikk jeg plutselig en melding fra han "Til september ;)" så han er vel hjemme igjen rundt de tider.. skjønner meg ikke på han. Tyder jo at han fortsatt vil treffe meg, men plutselig ikke har tid nå.

 

Jaja… sånn går dagene.. gutter… altså...



Anonymous poster hash: d799d...4ef
Lenke til kommentar

 

Ja, jeg mener.. jeg er faktisk en ganske søt, snill og god jente som bryr meg. Så håper han angrer senere.

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

 

Det handler ikke om hvor "bra/pen/søt" du er eller hvor "bra/pen/søt" han er. Det handler om hvor bra to personer sine personligheter passer sammen. Dumper han deg betyr det ikke at du er "stygg/dum/whatever" det betyr at han ikke følte at du var den rette for han, ikke legg mer i det en det egentlig betyr

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Ja, jeg mener.. jeg er faktisk en ganske søt, snill og god jente som bryr meg. Så håper han angrer senere.

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

 

Det handler ikke om hvor "bra/pen/søt" du er eller hvor "bra/pen/søt" han er. Det handler om hvor bra to personer sine personligheter passer sammen. Dumper han deg betyr det ikke at du er "stygg/dum/whatever" det betyr at han ikke følte at du var den rette for han, ikke legg mer i det en det egentlig betyr

 

Ja, respekterer valget hans. Forstår jo at personligheten må klaffe sammen også. Men hvorfor sier han at vi sees til september igjen? Hva i alle dager mente han med det. Han har mange jern i ilden, så jeg tror på han når han sier han har lite tid og er travel.

 

Dessuten, så ga han uttrykk for at han likte meg, og ville se meg ijgnen så fort som mulig. men har vært mye frem og tilbake.

 

Jaja, hjelper ikke å synse. Da var den sommerromansen død. For nå i hvert fall. Vi er dessverre naboer når han er hjemme.

 

 

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

Lenke til kommentar

Hvorfor forventer du at han skal prioritere deg over alt annet? Hvorfor skal han ikke få lov til å ha et liv hvis han skal ha en sjanse på deg?

 

Man kan da fint like en jente selv om man ikke er villig til å gi opp alt for henne.

 

Det er et langt stykke fra å ikke "få lov til ha et liv", og ikke ville møte henne i det hele tatt de ukene han er i samme by...

 

I mine øyne virker det som han prioriterer alt annet over henne.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

(...)

I mine øyne virker det som han prioriterer alt annet over henne.

 

Geir :)

 

Ut i fra informasjonen vi har er det bare noen få ting han prioriterer høyere enn henne, og jeg kan med stor sikkerhet si at han prioriterer henne over ting som å vaske toalettet, mate endene i parken og se maling tørke.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke sittet på gjerdet for noen som hadde et par dager ledig tid, men som ikke prioriterte meg. Da hadde jeg tenkt at han ikke var interessert nok :) . Hvis han har skikkelig LYST til å treffe deg, så går det an å møtes et par timer før/etter jobb, klemme det inn ett eller annet sted... klarer han ikke det selv om han skal "på festival og sånt" så er det ikke noe JEG hadde tolket positivt hvertfall.

Lenke til kommentar

Ut i fra informasjonen vi har er det bare noen få ting han prioriterer høyere enn henne, og jeg kan med stor sikkerhet si at han prioriterer henne over ting som å vaske toalettet, mate endene i parken og se maling tørke.

 

Det vi vet er at han er "hjemme for sommeren". Hvor lenge vet vi ikke, men la oss anta noen uker, siden han er student. I løpet av disse ukene har han ikke tid til å møte henne. Så er det selvsagt mulig at han heller ikke har tid til å vaske toalettet (det gjør vel mora hans når han er hjemme) eller se på maling tørke, men det er nokså irrellevant for TS. Han har i hvertfall ikke tid til henne i løpet av disse ukene, som er den eneste sjansen de får.

 

Hun kan jo eventuelt trøste seg med å mate endene for ham...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Han er litt merkelig… kan jo forstå at man ikke dropper alt i hendene bare for å være med en man har møtt et par ganger, men likevel.. at han er SÅÅ travel? Når jeg skrev "Vi sees sikkert neste sommer" så svarer han med "I september ;)" det betyr at han ikke kan nå fordi han ikke har tid, men har lyst til å møte meg til høsten? Det gir jo ingen mening. Skjønner at det er feil tidspunkt jeg har møtt denne gutten på.

TS



Anonymous poster hash: d799d...4ef
Lenke til kommentar

 

Du kan jo få barn med ham. Da må han priotere deg.

 

Noen ganger angrer jeg litt på at vi slo av negative "likes" på forumet...

 

Geir :)

 

Hvorfor i all verden vil du være negativ, når du alltid kan være positiv?

 

Og ja, mitt utsagn stemmer. Menn må faktisk prioritere kvinner de har smellt på tjukka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden vil du være negativ, når du alltid kan være positiv?

 

Fordi noen ganger er jeg så fryktelig uenig i en foreslått løsning at jeg har lyst til å markere det, uten at jeg er sikker på at det tjener til noen nytte å diskutere det.

 

Og ja, mitt utsagn stemmer. Menn må faktisk prioritere kvinner de har smellt på tjukka.

 

Nei. Hadde det vært sant så hadde vi ikke hatt alenemødre og barn som aldri har sett faren sin fordi han ikke bryr seg.

 

Og selv om det hadde vært korrekt, så hadde det ikke vært noen bedre løsning for det. Hverken for trådstarter, gutten eller det eventuelle barnet.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

 

Hvorfor i all verden vil du være negativ, når du alltid kan være positiv?

 

Fordi noen ganger er jeg så fryktelig uenig i en foreslått løsning at jeg har lyst til å markere det, uten at jeg er sikker på at det tjener til noen nytte å diskutere det.

 

Og ja, mitt utsagn stemmer. Menn må faktisk prioritere kvinner de har smellt på tjukka.

 

Nei. Hadde det vært sant så hadde vi ikke hatt alenemødre og barn som aldri har sett faren sin fordi han ikke bryr seg.

 

Og selv om det hadde vært korrekt, så hadde det ikke vært noen bedre løsning for det. Hverken for trådstarter, gutten eller det eventuelle barnet.

 

Geir :)

 

 

Du vet ikke det du ikke vet!

Lenke til kommentar

 

Du vet ikke det du ikke vet!

 

Ikke du heller.

 

Geir :)

 

Ja, det stemmer nok.

 

Da jeg var liten ante jeg ikke at det fantes noe som heter "sykkel", men da jeg først så en sykkel i gaten, visste jeg ikke hva en sykkel var, før jeg så den.

 

Og jeg visste at jeg ikke på noen som helst måte kunne være i stand til å sykle en sykkel.

 

Men en dag så lærte jeg meg å sykle på en sykkel etter lengre tid med trening.

 

Og da visste jeg at jeg hva en sykkel var, og at jeg kunne bruke den.

 

Men nå i dag så glemmer jeg at jeg kan sykle, fordi det allerede ligger der, men jeg vet hva en sykkel er.

 

Og jeg kan alltids sykle en lang tur, men jeg tenker aldri på hva en sykkel er, og at jeg kan sykle.

 

Alt går på autopilot, og ligger i underbevisstheten.

 

Men hva har vel dette med hva TS ønsker å få hjelp til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...