Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde sex med en date. Er jeg normal som blir usikker, og trist , pga situasjoner etterpå...

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex med en date. Han sa at han var så forelsket i meg, og jeg ville tro det. Etterpå så sier han det også, men jeg føler at han skriver som om han egentlig bare tuller med meg, og virker nå fullstendig useriøs i skrivemåten. Og helt uten respekt. Jeg er overrasket for den mannen jeg trodde han var, og den mannen han fremsto som, virker han ikke ut som å være som.

Er det normalt jeg blir lei meg av dette? Jeg ble så trist, for dette har skjedd mange ganger. Og nå sier han at han vil komme til meg for å bare kose en dag siden han har dårlig tid den dagen pga jobb, Mens en annen dag så vil han gjerne finne på noe mer.

Ville dere gått for det? Eller vil dere tro at han har løyet om forelskelsen sin for meg? Og i såtilfelle : er det pent å lyve om sånnt? Er jeg normal som blir bekymret for det og lei meg, siden jeg har opplevd dette flere ganger?

Bare si at jeg er dum som har sex på tidlig stadium, men av og til så vil jo en tro at det er forelskelse i bilde når fyren sier det. Og vi hadde snakket en del.

Anonymous poster hash: c962a...c7f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vedder på... Heartlife?

Men, om du ikke vil ha sex før du er sikker på at dere begge har følelser for hverandre, må du bare vente til du får det bekreftet på en måte du kan stole på. Om du tror på det han sier, er det ikke noe problem. Stoler du ikke på ord, bør du ikke ta hans ord for det - gutter kan si mange fine ting for å komme i buksa på en jente.

Endret av johanf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vedder på...

Men, om du ikke vil ha sex før du er sikker på at dere begge har følelser for hverandre, må du bare vente til du får det bekreftet på en måte du kan stole på. Om du tror på det han sier, er det ikke noe problem. Stoler du ikke på ord, bør du ikke ta hans ord for det - gutter kan si mange fine ting for å komme i buksa på en jente.

Trådstarter: Jeg ønsker å stole på hans ord. Og pga hans ord, så gikk jeg med på mer enn jeg skulle. Men er det menn som er kun ute etter å ha noe useriøst selv om de sier noe annet? Det er det vel, så jeg får prøve å ikke ta det innover meg personlig. Jeg ble veldig så trist av det.

Lenke til kommentar

Mange menn juger så det renner for og få sex,Leker med følelser. Jeg sier ikke at han juger men jeg vet at mange gjør alt og litt til for og få seg noe men igjen så får du ikke gjort noe annet en og stole på han eller ikke.

Ja, det var sånn at jeg ønsket å stole på de følelsene han sa at han hadde når det gjaldt meg. Jeg var den beste daten i hans liv. Han fallt pladask i forelskelse for meg sa han. Men nå vet jeg ikke helt.

Jeg synes det er dårlig gjort å lyve om sånnt. Jeg må jo enten velge å stole på han eller ikke, men jeg kan velge å stole på han selv om jeg ikke gjør det i bunn og grunn.

Lenke til kommentar

Det kan ha vært sånt han sa for å slippe til, men det kan også ha vært sant. La det gå litt tid og se hva som skjer? Jeg synes ofte man har veldig lett for å analysere hvor fort eller sent man skal ha sex, men noen ganger er det greit å bare følge instinktet og kjemien. Man må prøve å høre litt på instinktet sitt også i slike ting.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er omtrent umulig for oss aa si om han lyver eller ikke. Noen gutter lyver for for aa havne i buksen paa jenter, mens andre ikke gjoer det. De siste er mest vanlig, har jeg inntrykk av.

At han er opptatt med jobb og ikke kan moetes en dag kan rett og slett vaere sannheten. Man trenger ikke ofte ikke grave noe dypere enn det.

Lenke til kommentar

*Sukk* Om ikke så innihelsike mange jenter hadde et så jævla anstrengt forhold til sex så hadde ikke en kjeft gidda eller trengt å juge for å få pult... Hva er det som er galt med å bare ha god sex??

Beklager blowouten, back to topic. TS, om han mente det han sa eller ikke er vanskelig å si. En del karer er villige til å si hva som helst for å få sex, noen av dem er vel bortimot nødt til det for å få seg litt, sånn er det. Om denne karen er blant disse vites ikke, men jeg kan love deg at det ikke gjør saken bedre om du overanalyserer det. Det eneste du oppnår med det er å gjøre deg selv nevrotisk og til slutt eliminere sjansen til å gå videre med denne karen. Mitt beste råd er å ta det kuli. Blir det så blir det, og om ikke så fikk du deg en beta festkjepp i alle fall, hvor ille kan det være da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan ha vært sånt han sa for å slippe til, men det kan også ha vært sant. La det gå litt tid og se hva som skjer? Jeg synes ofte man har veldig lett for å analysere hvor fort eller sent man skal ha sex, men noen ganger er det greit å bare følge instinktet og kjemien. Man må prøve å høre litt på instinktet sitt også i slike ting.

Trådstarter: Det er sant det. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente med sex, men det er ikke lett å vite når det er rett heller, og hva som er rett. Jeg gikk jo på dater for å finne ut om meg og han kunne bli et par.

Jeg og han, skrev lenge sammen i forkant. Jeg elsket måten han skrev på og alt han skrev. Han virket veldig fornuftig ut. Og da jeg møtte han så følte jeg at jeg visste så mye om han at det var som om jeg kjente han. Han følte det samme.

Han sa at han likte meg fra første date, og så ble det bare mer og mer, og han følte at han ble litt forelsket i meg. Jeg følte det samme for han. Han synes at jeg var den beste daten i hans liv. Jeg følte det samme om han.

Nå vet jeg ikke hvordan dette vil ende, men jeg er veldig negativ innstillt, og er redd at han vil dumpe meg. Men det er jo ikke sikkert at han gjør det.

Jeg ble redd da han ble overfokusert i samtale med meg om å prate om sex. Jeg spurte hvorfor? Han skrev at han likte å snakke om det med meg, og han liker også å prate om andre ting, og at han liker meg på så mange måter, både sexuellt og ellers. Men jeg ble veldig stresset da sexsamtalen tok mer og mer av, og da han ba meg sende nakenbilde, og sa han hadde forslag om at vi kunne møtes og bare kose og ha sex en dag som kommer, også gjør vi noe annet og mer neste gang vi møtes sa han. Han jobber mye og derfor sa han at da hadde han bare tid den dagen til å møtes fort. Jeg ble skeptisk, men det kan godt være at dette vil gå bra.

Jeg stiller meg litt stille nå og lar han ta kontakt.

Lenke til kommentar

*Sukk* Om ikke så innihelsike mange jenter hadde et så jævla anstrengt forhold til sex så hadde ikke en kjeft gidda eller trengt å juge for å få pult... Hva er det som er galt med å bare ha god sex??

Beklager blowouten, back to topic. TS, om han mente det han sa eller ikke er vanskelig å si. En del karer er villige til å si hva som helst for å få sex, noen av dem er vel bortimot nødt til det for å få seg litt, sånn er det. Om denne karen er blant disse vites ikke, men jeg kan love deg at det ikke gjør saken bedre om du overanalyserer det. Det eneste du oppnår med det er å gjøre deg selv nevrotisk og til slutt eliminere sjansen til å gå videre med denne karen. Mitt beste råd er å ta det kuli. Blir det så blir det, og om ikke så fikk du deg en beta festkjepp i alle fall, hvor ille kan det være da?

Trådstarter: Jeg har ikke anstrengt forhold til sex, men blir skeptisk hvis menn skal lyve seg til det. Men jeg håper at han ikke gjorde det, og prøver å tenke at han gjorde det av interesse for meg istedet. :)

Lenke til kommentar

Trådstarter: Jeg har ikke anstrengt forhold til sex, men blir skeptisk hvis menn skal lyve seg til det. Men jeg håper at han ikke gjorde det, og prøver å tenke at han gjorde det av interesse for meg istedet. :)

Håper du har rett, lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...