MrCusNT Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Hei. Vet noen et hint eller noe om utgivelsedatoen på H1Z1? Jeg har 20 euro klare i steam profilen min så jeg er usikker på om jeg skal bruke dem nå som State of Decay er på salg osv. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Er ikke bekreftet, bare hørt at den muligens kommer på early access slutten av året. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 early access skulle egentlig vært i sommer, men ble utsatt, nå hinter de om mer info snart Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Så burde jeg bare bruke dem da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det er to helt forskjellige spill. Hvorfor ikke bare kjøpe DayZ? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Det er to helt forskjellige spill. Hvorfor ikke bare kjøpe DayZ? Jeg har DayZ Lenke til kommentar
Svissi_AK Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Er jo en stund siden denne tråden ble brukt, men om du ikke visste det så kommer Early Access på steam 15 januar. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Har det bytta navn ? Finner det ikke på steam iaff Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Har det bytta navn ? Finner det ikke på steam iaff Jeg har mange navn. Hva heter du på steam? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 ?? Det står DET, som i spillet:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå