Airdoodle Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg mottar ikke meldinger eller telefonsamtaler på min Samsung Galaxy S2. Når jeg rebooter telefonen popper det gjerne inn 3-4 meldinger som noen har sendt dagen før. Etter jeg rebooter kan folk ringe meg og sende meldingen i et uvisst tidsrom (kanskje noen timer), før jeg må starte opp telefonen på nytt. Tror dere det er telefonen eller SIM-kortet som har en defekt? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Er det et gammelt SIM-kort?Det kan være begge deler, enkleste er kanskje å starte med et nytt SIM-kort. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Et par år gammelt. Vet du om man får nytt tilsendt gratis, eller må man betale for at SIM-kortet ikke fungerer? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Skru av 3g. edit: heter vel muligens UMTS på den telefonen. Endret 6. august 2014 av Flodec Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Skru av 3g. edit: heter vel muligens UMTS på den telefonen. Finner ikke UMTS i instillingene. 3G er sjelden skrudd på. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Har akkurat samme problemet på min Galaxy S2... Har forøvrig One Call, har du? Endret 6. august 2014 av Pow! Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Har akkurat samme problemet på min Galaxy S2... Har forøvrig One Call, har du? Jepp Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Galaxy S2 og OneCall er for min del kun trøbbel. Jeg prøvde å hjelpe en kompis med å få mms til å fungere. Vi måtte gi opp etter mange mail og telefonsamtaler. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Skal nå stikke på Narvesen og hente ut nytt SIM-kort. Mulig det løser problemet. Oppdaterer dere senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå