98ANN Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Hei! Jeg er ganske ny når det gjelder trening. Jeg ser etter ein nybegynnerplan til styrketrening hjemme .( En "helkroppsplan" er vell mest aktuelt , siden jeg er ny når det gjeld styrketrening) noen som vet om en ? Takk på forhand! Endret 6. august 2014 av 98ANN Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Stronglifts 5x5. Les deg opp Gratis app på telefonen også for å loggføre økter. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Stronglifts 5x5. Les deg opp Gratis app på telefonen også for å loggføre økter. Tviler på at en nybegynner har en vekstang og stativ med benk liggende tilfeldigvis hjemme. 5x5 er bra trening som trener hele kroppen. Men da må man til en gym og ofte ha en veileder for å korrigere form og spotte. Til hjemmeøvelse kan du enten skaffe deg trenings sandbag, og følge sandbag training. Eller utøve bodyweight fitness som koster ingenting. http://www.startbodyweight.com/p/about-start-bodyweight-program.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå